domme vraag ma wa is oppolieren en hoe doe je dat ???sdsracer schreef:bij viertakt niet natuurlijk, de temperatuur ligt stukken hoger. Meeste buizen die je koopt zij gechromeerd of blank gelaten. Bij 2-takt gaat het, misschien juist aan het teutje beneden dat het wat afgaat, maar het houd wel goed ze. Anders blank schuren en oppolieren, ben je wel even aan bezig, maar mooi resultaat, en dan kruipolie erop en ze word mooi blauw.
uitlaat blaster
-
- Quadrider
- Berichten: 289
- Lid geworden op: za 07 feb, 2004 22:56
- Locatie: Beringen
- Contacteer:
Driving a Yamaha blaster
sdsracer schreef:heb wel 32mm mikuni steken, en jetting staat ok met een 180. Dus naar de 300??? heb twin air steken en men uitlaat is een kamer uit + andere demper. plus daar men porting nog is bij en men 220cc ipv 198cc
greetz
NEE, NEE, 300 is voor een 26 mm standaard mikuunietje voor blaster.
ik wist niet dat er 32 mm op zit, als 180 dan goed verbrandt is het toch ok?.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
ja maar wat als ik er men deksel nu aflaat, men deksel staat er nu nog op. Hoeveel zou ik ongeveer nodig hebben om zonder deksel te rijden, want nu als ik het deksel eraflaat dan kan ik nog geen half gas geven of hij valt stil.
wel oppolieren is afschuren met een zacht schuurpapier en dan met een polijstborstel en polijstpasta erop gaan dan krijg je een chromé effect. goede tip: doe dit alema met een boormachine of speciale schuurmachine, gaat veel rapper.
groetjes
wel oppolieren is afschuren met een zacht schuurpapier en dan met een polijstborstel en polijstpasta erop gaan dan krijg je een chromé effect. goede tip: doe dit alema met een boormachine of speciale schuurmachine, gaat veel rapper.
groetjes