Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It! To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Stoer! Het heeft wel iets om met dagrijverlichting te toeren. Je kan diverse vormen buigen, en daarmee je eigen quad kenmerken. Dat is het leuke ervan.
Het enige jammere van die dingen vind ik dat ze niet zo goed kunnen omgaan met de piekspanning die een setje xenonlampen produceren bij het ontsteken. Dan kan er hier en daar eens eentje uitgaan (die later ook wel weer aangaat...). Maar mooi weggebouwd hoor, ziet er mooi uit!
Vrooooom schreef:Stoer! Het heeft wel iets om met dagrijverlichting te toeren. Je kan diverse vormen buigen, en daarmee je eigen quad kenmerken. Dat is het leuke ervan.
Beetje Audi look a like
Vraag me alleen af of het door de keuring komt op deze manier
Jarcos schreef:Het enige jammere van die dingen vind ik dat ze niet zo goed kunnen omgaan met de piekspanning die een setje xenonlampen produceren bij het ontsteken. Dan kan er hier en daar eens eentje uitgaan (die later ook wel weer aangaat...). Maar mooi weggebouwd hoor, ziet er mooi uit!
Ik heb nu ook een 8000k xenon kit er op gemonteerd en heb totaal geen last van die piekstroom...
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
Michael, werken de ledjes nog en heb je nog installatietips evetueel? Ik heb een grizz660 en wil ook strips plaatsen! Ben je tevreden van uw ledstrips en welke heb je juist gekocht? Heeft iemand ervaring met ledstrips en waar heb je deze gekocht?
Hoe moeten ze worden aangesloten? Is een schakelaar nodig of een relais?
quaddriver noord schreef:
Michael, werken de ledjes nog en heb je nog installatietips evetueel?
-Ben je tevreden van uw ledstrips en welke heb je juist gekocht?
-Heeft iemand ervaring met ledstrips en waar heb je deze gekocht?
-Hoe moeten ze worden aangesloten?
-Is een schakelaar nodig of een relais?
awel, precies deze vragen heb ik ook, wil led stip's in m'n spatborden maken
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}