raptor 700
raptor 700
Hallo
ik ben een beetje aan het rondkijken voor een raptor 700
nu ben ik 1 tegen gekomen die 3700 km heeft gelopen waarvan 1500 km ofroad, deze km stand is dat veel voor een raptor 700
en wat kan ik verwachten kwa kosten en onderhoud rond deze km stand bouwjaar feb 2007
grtz
ik ben een beetje aan het rondkijken voor een raptor 700
nu ben ik 1 tegen gekomen die 3700 km heeft gelopen waarvan 1500 km ofroad, deze km stand is dat veel voor een raptor 700
en wat kan ik verwachten kwa kosten en onderhoud rond deze km stand bouwjaar feb 2007
grtz
Re: raptor 700
volgens mij heb ik een hele moeilijke vraag gesteld
nog ff geduld zijn hier niet de snelste mischien boek je meer resultaat als je er een foto bij zet ![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
kan er iemand iets over de km stand zeggen
wat kan hij verwachten kwa onderhoud etc etc
wat kan hij verwachten kwa onderhoud etc etc
-
- Quadrider
- Contacteer:
hey,
Qua km stand het aller belangrijkste is natuurlijk hoe is het onderhoud geweest vraag daar gewoon naar
Olie ververst- wanneer evnt incl. filter
Luchtfilter bekijken vettig en schoon is goed maar niet vettig en stoffig - vuil in de filter en filterbak das niet de bedoeling
De staat van de Quad - beschadigingen onderkant enz. ketting en tandwielen
Check evnt. de bougie
Luister naar de motor - hoe die schakeld enz.
Voor de rest is het onderhoud gedaan wil de km stand niks zeggen evnt. rekeningen van onderhoud
Misschien een bekende van het forum
evnt, kosten olie , oliefilter , luchtfilter , ketting , tandwielen , bougie +/- €. 200 als je het zelf doet gebaseerd op goede materialen
groet Maurice
waar zie je dit aanis zo te zien een amerikaanse quad ....
![Question :?:](./images/smilies/icon_vraagteken.gif)
Qua km stand het aller belangrijkste is natuurlijk hoe is het onderhoud geweest vraag daar gewoon naar
Olie ververst- wanneer evnt incl. filter
Luchtfilter bekijken vettig en schoon is goed maar niet vettig en stoffig - vuil in de filter en filterbak das niet de bedoeling
De staat van de Quad - beschadigingen onderkant enz. ketting en tandwielen
Check evnt. de bougie
Luister naar de motor - hoe die schakeld enz.
Voor de rest is het onderhoud gedaan wil de km stand niks zeggen evnt. rekeningen van onderhoud
Misschien een bekende van het forum
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_uitroepteken.gif)
evnt, kosten olie , oliefilter , luchtfilter , ketting , tandwielen , bougie +/- €. 200 als je het zelf doet gebaseerd op goede materialen
groet Maurice
2007 YFM 700 R SE
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
-
- Quadracer
- Contacteer:
de nr platen van de trucks.
ik zou het zaakje niet betrouwen als dat die foto's is dat de mensen doorgestuurd hebben.
ik zou het zaakje niet betrouwen als dat die foto's is dat de mensen doorgestuurd hebben.
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
bij welke km stand heeft een raptor 700 een revisie nodig??
ik heb met de eigenaar geinformeerd en het kan zijn dat de quad 5000 km ofroad heeft gereden
nu twijfel ik of ik hem wel moet kopen
ik heb met de eigenaar geinformeerd en het kan zijn dat de quad 5000 km ofroad heeft gereden
nu twijfel ik of ik hem wel moet kopen
- Danny
- Quadrider
Als hij eerst maar 1500 km offroad zegt en nu ineens 5000 km offroad heeft gedaan (al meer dan de eerste totale kmstand) dan zou ik hem toch stillekes laten staan hoor.
2008 Can am outlander 800 max
ik had 1st met de neef van de eigenaar gesproken van daar de km stand verschil
hij zei tegen mij dat die denkt dat hij er 40/50 x mee ofroad heeft gereden afstanden van 80/100 km
wat zeggen jullie van de km stand
hij zei tegen mij dat die denkt dat hij er 40/50 x mee ofroad heeft gereden afstanden van 80/100 km
wat zeggen jullie van de km stand
- Danny
- Quadrider
Die veren op die foto zijn de originele veringen. Stonden op mijne 700 van 2007 ook toen.Joel schreef:Bouwjaar 2007?? Hadden die toen al geen gasveren??
2008 Can am outlander 800 max
idd altijd kijken naar de omgeving kijken dit is wss gewoon een foto van google gepakt
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_uitroepteken.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
w-tec club member
-
- Quadrider
- Contacteer:
Een quad die 5000 km zwaar offroad gereden heeft, zou ik persoonlijk laten staan.
Als je hem toch wil kopen, check de punten van Maurice. Maar vergeet zeker de lagers niet na te kijken.![Proost :bier:](./images/smilies/icon_bier.gif)
Als je hem toch wil kopen, check de punten van Maurice. Maar vergeet zeker de lagers niet na te kijken.
![Proost :bier:](./images/smilies/icon_bier.gif)