Project WARRIOR
-
- Quadracer
Re: Project WARRIOR
hoe bedoel je geratel ?
dat hij soms gewoon doorslaat, en de tandwielen niet willen pakken?
want je startkoppeling draait maar langs 1 kant ?
je moet eens proberen van eerst langs de ene kant te draaien en dan langs de andere soms zal hij denkik langs de 2kanten draaien en dan heb je je probleem gevonden en mag je je startkoppeling vervangen.
je moet dan ook wel het grote tandwiel mee vervangen.
pas op dit is kostelij,k maar je hebt hem al open gekregen dus kan je dit zelf doen.
kost ongeveer een 400€ alleen voor de stukken.
dat hij soms gewoon doorslaat, en de tandwielen niet willen pakken?
want je startkoppeling draait maar langs 1 kant ?
je moet eens proberen van eerst langs de ene kant te draaien en dan langs de andere soms zal hij denkik langs de 2kanten draaien en dan heb je je probleem gevonden en mag je je startkoppeling vervangen.
je moet dan ook wel het grote tandwiel mee vervangen.
pas op dit is kostelij,k maar je hebt hem al open gekregen dus kan je dit zelf doen.
kost ongeveer een 400€ alleen voor de stukken.
raptor 660 power
Het geluid lijkt inderdaad alsof die startkoppeling soms (maar wel met regelmaat) geen grip heeft op de bus die aan het tandwiel vastzit. Het is ook lastig uit te leggen, maar als het probleem blijft bestaan zal ik wel eens een geluidsfragment plaatsen.
Ik had inderdaad ook al gedaan wat je omschrijft, even het boeltje appart genomen en beide kanten op proberen te draaien (zo staat het overigens ook in de handleiding). Resultaat: één kant draait vrij, andere kant blokkeert en draait tandwiel dus mee. Niks mis mee dus...het draaien voelt erg soepel aan, lijkt niks geen metaalscherven ofzo tussen te zitten.
Het probleem treedt ook alleen op met hete olie, en dan ook nog niet eens altijd...
Tis gewoon een hoop gezeik waar ik graag van af wilde op deze manier, maarja die koppeling lijkt mij 100% in orde. Ik kan me eigenlijk geen andere plek verzinnen waar een dergelijk probleem op moet treden. Nog ff verder zoeken dan maar!
Ik had inderdaad ook al gedaan wat je omschrijft, even het boeltje appart genomen en beide kanten op proberen te draaien (zo staat het overigens ook in de handleiding). Resultaat: één kant draait vrij, andere kant blokkeert en draait tandwiel dus mee. Niks mis mee dus...het draaien voelt erg soepel aan, lijkt niks geen metaalscherven ofzo tussen te zitten.
Het probleem treedt ook alleen op met hete olie, en dan ook nog niet eens altijd...
Tis gewoon een hoop gezeik waar ik graag van af wilde op deze manier, maarja die koppeling lijkt mij 100% in orde. Ik kan me eigenlijk geen andere plek verzinnen waar een dergelijk probleem op moet treden. Nog ff verder zoeken dan maar!
-
- Quadracer
dat is het begin van een versleten stratkoppeling was bij mij ook zo als ik ging crossen en hij was zeer warm(100 graden) dan deed die dat ook startkoppeling vervangen en het was gedaan.
hoeeveel keer heb je dat van dat draaien gedaan want bij mij was het ook zo de eerste paar keren deed die het goed en dan plots niet en dan weer een hele tijd tegoei.
als je pech hebt zoals men maat dan sta je daar plots op een dag dat hij niet meer pakken en mag je je quad naar huis slepen.
grtz jelle
hoeeveel keer heb je dat van dat draaien gedaan want bij mij was het ook zo de eerste paar keren deed die het goed en dan plots niet en dan weer een hele tijd tegoei.
als je pech hebt zoals men maat dan sta je daar plots op een dag dat hij niet meer pakken en mag je je quad naar huis slepen.
grtz jelle
raptor 660 power
Dat van die slijtage wil ik wel geloven. Wat mij betreft dan maar gewoon wachten tot ie helemaal stopt en dan een nieuwe erin! Maar het belangrijkste is dat ik de bron van dat rare startgeluid (waarschijnlijk) te pakken heb.
En jawel hoor, na wat weekjes en het afgelopen weekend keihard doorgewerkt te hebben, eindelijk eens wat nieuwe updates! Ga er maar eens goed voor zitten...
We trappen af met de demontage van wat deeltjes:
Om deze netjes zwart gecoat weer terug te krijgen:
Gemonteerd, bumper:
Wheeliebar:
Nerfbars:
Skidplate achterkant:
Led knipperlichtjes voor...:
...en achter:
Dan mijn grote trots, mijn helemaal zelfgebouwde slotkoker:
Nou hoeft de ketting dus niet meer om de bumper, maar kan het netjes in deze koker worden opgeborgen!
GPS (Garmin Streetpilot 2610) met uiteraard een montagebeugel:
Stadslicht ledjes in de voorkant:
Tevens is de standaard verlichting vervangen door echte Xenon verlichting (moeilijk om goed vast te leggen op foto):
Nummerplaatverlichting (alleen nog ff aansluiten):
En dan tot slot een totaalplaatje:
En dat was hem wel weer. Als ik iets vergeten ben zet ik het er nog wel bij. Nou, laat maar horen!!
We trappen af met de demontage van wat deeltjes:
Om deze netjes zwart gecoat weer terug te krijgen:
Gemonteerd, bumper:
Wheeliebar:
Nerfbars:
Skidplate achterkant:
Led knipperlichtjes voor...:
...en achter:
Dan mijn grote trots, mijn helemaal zelfgebouwde slotkoker:
Nou hoeft de ketting dus niet meer om de bumper, maar kan het netjes in deze koker worden opgeborgen!
GPS (Garmin Streetpilot 2610) met uiteraard een montagebeugel:
Stadslicht ledjes in de voorkant:
Tevens is de standaard verlichting vervangen door echte Xenon verlichting (moeilijk om goed vast te leggen op foto):
Nummerplaatverlichting (alleen nog ff aansluiten):
En dan tot slot een totaalplaatje:
En dat was hem wel weer. Als ik iets vergeten ben zet ik het er nog wel bij. Nou, laat maar horen!!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ziet der goe uit!
en die wielie bar vind ik wel slim bedacht. zelf gemaakt?
die koker zou ik persoonlijks iets anders voor zoeken
maar wel slim, en mooi gemaakt!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
heel proper!
da geeft hem een heel ander zicht!
da geeft hem een heel ander zicht!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
...en achter:
welke kleur banden die en waar heb je dezen gekocht ?? want ik weet iemand die dat meschien kan gebruiken
welke kleur banden die en waar heb je dezen gekocht ?? want ik weet iemand die dat meschien kan gebruiken
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Ziet er super uit jarcos!
Als goed is heb ik volgende week ook een mooie update
Wel niet zoveel als deze hier
- yamahakoppel
- Quad GOD
ziet er goed uit was ook aan het kijken om ledverlichting aan de voor kant te zetten is wel mooi bedacht kan het misschiens samen smelten met mijn idee
hoe breed staat je quad nu aan de achterkant en heb je geen problemen om bochten te nemen die van mij durft wel eens rechtdoor gaan aan de rondepunten met die spearz banden
hoe breed staat je quad nu aan de achterkant en heb je geen problemen om bochten te nemen die van mij durft wel eens rechtdoor gaan aan de rondepunten met die spearz banden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
P.s.: Toch maar weer een kleine update (omdat ik het niet laten kan haha!):
Kijk ook hier http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 32&t=19159" onclick="window.open(this.href);return false;dieseltank schreef:ziet der goe uit!
Als je de ledstrips bedoeld, kijk dan een op e-bay, daar wordt je er echt mee overspoeld. Ik heb de gewone achterlichtkleuren (rood, geel) maar ze zijn echt in alle kleuren en lengtes verkrijgbaar.barossa chetaa schreef:...en achter:
..plaatje..
Ik ben benieuwd, hou het zeker in de gaten!quad-racerrr schreef:Ziet er super uit jarcos!
Ik heb dat ook wel als ik met droog wegdek en lage snelheid een scherpe bocht wil maken. Hij staat nu op exact 127 cm breed. Maar alles went he!yamahakoppel schreef:ziet er goed uit was ook aan het kijken om ledverlichting aan de voor kant te zetten is wel mooi bedacht kan het misschiens samen smelten met mijn idee
P.s.: Toch maar weer een kleine update (omdat ik het niet laten kan haha!):
Van buitenband tot buitenband?Jarcos schreef: Ik heb dat ook wel als ik met droog wegdek en lage snelheid een scherpe bocht wil maken. Hij staat nu op exact 127 cm breed. Maar alles went he!
Mijne staat dat ook ong 126 127cm en moet zeggen stuurt eigenlijk wel goed?
Hij is nu alleen een stuk schok gevoeliger wat minder is
Laatst gewijzigd door Haagje op di 03 mar, 2009 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Jep correct!