Probleem met carburator van een atc250r
-
Quadzillaboy
- Quadrunner

Probleem met carburator van een atc250r
Vandaag voor het eerst gereden met de trike. Nu wanneer ik een 4 tal minuten heb gereden valt hij stil. Wacht ik een paar minuten kan ik weer een 4 tal minuten rijden. Juist op het laatste hoor je dat hij te weinig benzine krijgt en dan is het gedaan.
Ik dacht eerst dat de benzinetank vacuum trok maar heb gereden zonder tankstop en doet hetzelfde. De carburator heeft een 3 weken gelegen in een speciaal produkt en is dus volgens mij helemaal zuiver. Ik heb er ook een revisieset in gestoken.
Ik heb ook al geprobeerd of de kraan voldoende doorlaat en dat is ook in orde.
Weet iemand wat ik eens moet controleren?
Ik dacht eerst dat de benzinetank vacuum trok maar heb gereden zonder tankstop en doet hetzelfde. De carburator heeft een 3 weken gelegen in een speciaal produkt en is dus volgens mij helemaal zuiver. Ik heb er ook een revisieset in gestoken.
Ik heb ook al geprobeerd of de kraan voldoende doorlaat en dat is ook in orde.
Weet iemand wat ik eens moet controleren?
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
Re: Probleem met carburator van een atc250r
vlotterhoogte afstellen
never drive faster then your angel can fly
-
Quadzillaboy
- Quadrunner

Ik moet dus zorgen dat er meer benzine in kan en dus moet de vlotter hoger kunnen gaan?
trx480r
ik had dat met mijn kxt250 in het begin ook, dat was echt fokkeberren om die vlotter afgesteld te krijgen, ofwel liep die over, ofwel had ik ook na een paar minuten dat hij zonder benzine viel.
PS: hoe bolt de trike voor de rest ?
PS: hoe bolt de trike voor de rest ?
-
Quadzillaboy
- Quadrunner

Voor de rest rijd hij goed. Alleen voor dat voorste wiel op de grond te houden is een probleem. Ik heb de orginele tandwiel verhouding maar dan met 18" banden.
Maar voor de vlotterhoogte af te stellen moet je dan de "moer" waar de vlotternaald in komt dieper indraaien? Die van mij gaat niet meer dieper
Maar voor de vlotterhoogte af te stellen moet je dan de "moer" waar de vlotternaald in komt dieper indraaien? Die van mij gaat niet meer dieper
trx480r
-
epix no-fear
- Quad Expert

je kan ook even de filter van je benzine kraan checken voor de zekerheid,
als die verstopt zit en te weinig door laat zuigt hij na een tijdje je slang vacuum.
als die verstopt zit en te weinig door laat zuigt hij na een tijdje je slang vacuum.
CustomCoatingsHelvoirt
ik weet niet exact hoe dat zit met die van jou bouwjaar, maar bij de meeste heb je zo'n ijzeren lipje aan de vlotter dat die pen induwt. Dat lipje kan je lichtjes bijplooien.
Ah ja, voor dat voorste wiel, kletskop bandjes achter leggen helpt ook
Ah ja, voor dat voorste wiel, kletskop bandjes achter leggen helpt ook
-
Quadzillaboy
- Quadrunner

Benzinekraanfilter is het niet. Die is proper.
Ik heb dat juist een klein beetje geplooid maar is al te veel. Nu blijft hij lopen. Morgen nog eens een poging doen
Ik heb dat juist een klein beetje geplooid maar is al te veel. Nu blijft hij lopen. Morgen nog eens een poging doen
trx480r