Hallo
bestaan er uitlaten ter vervanging van de originele voor een cf moto 500a bwj 2008
bvb fp of zo
dringend uitlaat gescheurd
mvg
uitlaat cf moto 500 a
- cyberdrone
- Quadracer
Re: uitlaat cf moto 500 a
je hebt van die universele slip-on dempers, gewoon zien dat de diameter en langte een beetje overeen komt..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
opgelost bedankt
-
- Toeschouwer
jazeker zijn er pasende sportuitlaten speciaal voor de cf moto zie hier http://www.fixgo.de/html/ersatzteile.html" onclick="window.open(this.href);return false;
een cf moto 500 2a alu velgen en digitaal dashboard ,koplin verstralers achter kofer beide cat''s verwijderd ook alle andere begrenzers verwijderd. maxis bighorn banden
leuke uitlaat wat zal die kosten en hoeveel geluid zal eruit komen.
-
- Toeschouwer
hij zit rond de 450 euro dacht ik en het geluid zoals ik van jurgen heb gehoord is zeer netjes niet te lomp gewoon precies goed
een cf moto 500 2a alu velgen en digitaal dashboard ,koplin verstralers achter kofer beide cat''s verwijderd ook alle andere begrenzers verwijderd. maxis bighorn banden