maar, om de 30 minute is wel wa veel hoor
hoevaak doe jij er een nieuwe zuiger in?
is die nog standaard?

Dus elk uur je motorolie vervangen ???michaelcross schreef:Ik doe cross en om de 2 crossen van 30 minuten verander ik de olie zo kan je beter schakelen en gaat de motor langer mee soms doe ik dit zelfs na 1 crossdieseltank schreef:heuj,
vandaag eens mijn versnellings bak leeg laten lopen der kwam nog al wa zwarte sap uit...
en er nieuwe olie opgedaan.
had het bij mijn monteur gehaald voor €5,- voor een liter![]()
en het verschil voel ik zeker!
als ik hem nu is zijn een zet.. voel ik nie zown schok dat die in zijn 1 vliegt... en op en terug schakelen gaat veeel fijner
di is de olie...

ja mijn quad is nog standaartdieseltank schreef:ja, k merkte wel dat hij makkelijker schakelde![]()
maar, om de 30 minute is wel wa veel hoor![]()
hoevaak doe jij er een nieuwe zuiger in?
is die nog standaard?

hoe bedoel jedieseltank schreef:hmm ok , k denk als jij om de 30-60 minute andere olie op doet, heoveel zuigers doet hij er door heen![]()
k ga mn zuiger nu ook eens vervangen...

ja srry ik had het niet goed gelezen ik vervang om het half jaar mijn zuigerdieseltank schreef:jij zij, ik vervang mn olie om de 2 keer crosse, ong aan 30 minute 2x 30 = 60 minute... dus om t uur zou jij je olie vervange dat is wel wat veel, dus ik dacht hoevaak vervang jij je zuiger, daar blijf je blok ook langer van heel.![]()
en daarna zij ik , de mine is weer toe aan een nieuwe zuiger