BPM in Nederland

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
polyoot
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

BPM in Nederland

Bericht door polyoot »

Ik denk dat weinig quad bezitters zoveel BPM hebben betaald.
Op onderstaand link klikken en dit kenteken(mijn vorige quad) vermelden:57-zf-jf

https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is een site(overheid) waar elk ned.geregistr.voertuig staat vermeld.Hier kan men ook zien of deze is ingevoerd o.i.d.
Datum eerste toelating en Datum eerste afgifte Nederland moeten gelijk zijn.
Meeste kennen deze site maar voor de gene die dit niet kennen misschien een tip .
Groetjes Polyoot
20 jaar quad ervaring zegt niets, men kan het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben
Dinli 450DMX Driver
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Re: BPM in Nederland

Bericht door Haagje »

idd beetje veel bpm ja.

Maar dit heeft verder niks met bpm te maken wanneer je een quad wilt invoeren. ( bpm verschilt altijd )

Het is wel een zeer handig iets om te weten ( de site ) wanneer je een auto/quad/scooter ( motor? ) gaat kopen.
koquad
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door koquad »

idd veel bmp
wat heb je nu voor een quad
Nu een Grizzly 660
Yamaha YFZ450 SE
Blaster van 2001 en van 2003
polyoot
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door polyoot »

Hallo koquad
De zelfde (Dinli 450)
De eerste trilde zo heftig,na 500km, dat de voeten van de steunen gleden en heb deze toen gekregen (garantie na veeeeel woorden en..) allleen had deze transportschade die ik nooit vergoed heb gekregen en heeft kenteken van 2007 terwijl de vorige van 2008 was.Had volgens de rechtsbijstand geen verhaal meer dus stond ( http://www.racecentrum.nl/products.php?type=1" onclick="window.open(this.href);return false; ) RACECENTRUM VEENENDAAL sterker dan ik.
20 jaar quad ervaring zegt niets, men kan het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben
Dinli 450DMX Driver
Plaats reactie