Associale rijders....
- Denus
- Quadrider

- Contacteer:
Associale rijders....
Blijkbaar rijden er hoe langer hoe meer quads rond in mijn buurt (Grootebroek/Stedebroek).
Jammer genoeg zijn het de verkeerde mensen, die associaal dicht op de auto's blijven kleven, en op twee wielen door de bocht scheuren met gevaar voor anderen: dit zag ik zojuist nog gebeuren.
Dit zal de gemoederen omtrent quadrijders in het algemeen niet ten goede komen ben ik bang.
Ik ben dan af en toe in staat om zo'n gast de berm in te duwen, en hem eens flink de waarheid te vertellen, maar dan verlaag ik me tot zijn niveau, en dat is ook niet de bedoeling.
Maar eh, mijn bericht naar die sukkels: verpest het lekker voor de anderen, en hopelijk kom je nog eens een lantaarnpaal tegen...
Jammer genoeg zijn het de verkeerde mensen, die associaal dicht op de auto's blijven kleven, en op twee wielen door de bocht scheuren met gevaar voor anderen: dit zag ik zojuist nog gebeuren.
Dit zal de gemoederen omtrent quadrijders in het algemeen niet ten goede komen ben ik bang.
Ik ben dan af en toe in staat om zo'n gast de berm in te duwen, en hem eens flink de waarheid te vertellen, maar dan verlaag ik me tot zijn niveau, en dat is ook niet de bedoeling.
Maar eh, mijn bericht naar die sukkels: verpest het lekker voor de anderen, en hopelijk kom je nog eens een lantaarnpaal tegen...
-
dieseltank
- Quad Expert

- Contacteer:
Re: Associale rijders....
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS
( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS
- cyberdrone
- Quadracer

T'is inderdaad soms triestig, maar dat heb je bij iedere hobby of sport .. Zoals je reed zei, verlaag je niet tot hun niveau en laat zien dat het ook nog anders kan en dan zul je nu en dan wel eens een
krijgen in de plaats van een boze blik.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
dieseltank
- Quad Expert

- Contacteer:
idd, ik rij vaak als k mensen tegen kom in het bos ofsoo op de wegen, gas los, hand opsteken
vaak zwaaie ze terug en kijken ze dan met een
inplaats van een

vaak zwaaie ze terug en kijken ze dan met een
Laatst gewijzigd door dieseltank op vr 13 mar, 2009 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
somthing comming soon...
QUADLOOS
( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

Jammer jammer jammer.
Ik ben lid geworden van dit forum om veel over quads te leren. en mijn passie met anderen te delen. Maar ik word zooooo boos van al die klootzakken die,
-associaal rijden,
-qquads stelen,
-natuurgebieden kapot rijden,
-overheidsinstellingen die het 1ste groepje als meerderheid zien.
Het doet me pijn om dat elke keer te leen. En het gebeurd heel vaak. En dan gaan goede quadrijders als Alex naar de hemel terwijl er in de hel ruimte is voor die sukkels.
Jammer jammer jammer. Word er gewoon verdrietig van. Het zijn altijd de goeie die alle ellende krijgen.
Ik ben lid geworden van dit forum om veel over quads te leren. en mijn passie met anderen te delen. Maar ik word zooooo boos van al die klootzakken die,
-associaal rijden,
-qquads stelen,
-natuurgebieden kapot rijden,
-overheidsinstellingen die het 1ste groepje als meerderheid zien.
Het doet me pijn om dat elke keer te leen. En het gebeurd heel vaak. En dan gaan goede quadrijders als Alex naar de hemel terwijl er in de hel ruimte is voor die sukkels.
Jammer jammer jammer. Word er gewoon verdrietig van. Het zijn altijd de goeie die alle ellende krijgen.
YAMAHA BREEZE 125cc
-
ATV-Rory#214
- Quadrider

ik vind het niet kunnen..
bij ons in de buurt rijdt er ook zo'n debiel rond
altijd op 2 wielen door de bocht enzo echt héél asociaal
ik zou hem graag een lesje willen leren
maar zoals je vooral al zei verlaag je niet tot hun niveau
bij ons in de buurt rijdt er ook zo'n debiel rond
altijd op 2 wielen door de bocht enzo echt héél asociaal
ik zou hem graag een lesje willen leren
maar zoals je vooral al zei verlaag je niet tot hun niveau
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!! 
-
dieseltank
- Quad Expert

- Contacteer:
motor rijders zijn ook niet altijd handig,
zonet nog gehad kwamen motors op mn crossbaantje dus ik denk he leuk kennen we ff samen rijde dus ik quad meteen gepakt
en op t baantje gerede rijde ze gewoon door
dus ik er achter rijde en roepen HALLO!!!!!!geve ze gas en jage vol der uit xD terwijl k same wou rijde

zonet nog gehad kwamen motors op mn crossbaantje dus ik denk he leuk kennen we ff samen rijde dus ik quad meteen gepakt
en op t baantje gerede rijde ze gewoon door
Laatst gewijzigd door dieseltank op wo 11 mar, 2009 18:00, 2 keer totaal gewijzigd.
somthing comming soon...
QUADLOOS
( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS
-
koquad
- Easy Quadrider

- Contacteer:
ik doe het ook wel eens op 2 wielen door de bochten maar wel op plaatsen waar het kan en niet midden in de stad of dorp
dat is veel te gevaarlijk
dat is veel te gevaarlijk
Nu een Grizzly 660
Yamaha YFZ450 SE
Blaster van 2001 en van 2003
Yamaha YFZ450 SE
Blaster van 2001 en van 2003
Ja, en door die enkelingen worden alle quadrijders over dezelfde kam geschoren.
Als ik op een veldbaan iemand tegen kom met fiets of te voet, gas los en terug naar 2de en even goeiedag knikken, meestal krijg ik wel een goeiedag terug.

Als ik op een veldbaan iemand tegen kom met fiets of te voet, gas los en terug naar 2de en even goeiedag knikken, meestal krijg ik wel een goeiedag terug.
Live to ride, ride to live
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Eeuh, die bovenste zin snap ik niet helemaal..??Koen Berendsen schreef:
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

Nou gweoon, die Alex (ben even zijn achternaam kwijt) was toch verongelukt in de woestijn bij een rally.Vyrena schreef:Eeuh, die bovenste zin snap ik niet helemaal..??Koen Berendsen schreef:
Terwijl je soms zoveel idioten ziet die op een vrij drukke weg wheely's maken of zijwaards op 2 wielen over een rottonde rijden. Of die hard door de bebouwdekom rijden.
Die associalen spelen onodig met hun leven terwijl dan de echte ervaren quadrijders heen gaan. Dit heeft eigenlijk niks met elkaar te maken. Het kan mij ook overkomen. En ook ik rijdt weleens op 2 wielen. Maar gewoon dat associale gedrag is jammer.
En als niemand nou domme trucjes gaat doen op de weg zou de politie ook minder controleren. En als er niemand door het bos zou rijden zouden ze het ook niet erg vinden als we over veldwegen rijden. Wij rijden op veldwegen waar het toch mag (het is een weg van zand, we rijden wel wat te hard maar dat doen er wel meer. En ik tenminste, haal nooit met volle vaart wndelaren en ruiters in)
Maar boeie dat van Alex en associalen heeft ook niks met elkaar te maken. Maar als je een keer lelijk valt door eigen domheid kan het zo aflopen als met Alex en dan word er weer aandacht aan quads gegeven en dan vinden ze elke quad gevaarlijk.
YAMAHA BREEZE 125cc
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

Nou gweoon, die Alex (ben even zijn achternaam kwijt) was toch verongelukt in de woestijn bij een rally.Vyrena schreef:Eeuh, die bovenste zin snap ik niet helemaal..??Koen Berendsen schreef:
Terwijl je soms zoveel idioten ziet die op een vrij drukke weg wheely's maken of zijwaards op 2 wielen over een rottonde rijden. Of die hard door de bebouwdekom rijden.
Die associalen spelen onodig met hun leven terwijl dan de echte ervaren quadrijders heen gaan. Dit heeft eigenlijk niks met elkaar te maken. Het kan mij ook overkomen. En ook ik rijdt weleens op 2 wielen. Maar gewoon dat associale gedrag is jammer.
En als niemand nou domme trucjes gaat doen op de weg zou de politie ook minder controleren. En als er niemand door het bos zou rijden zouden ze het ook niet erg vinden als we over veldwegen rijden. Wij rijden op veldwegen waar het toch mag (het is een weg van zand, we rijden wel wat te hard maar dat doen er wel meer. En ik tenminste, haal nooit met volle vaart wndelaren en ruiters in)
Maar boeie dat van Alex en associalen heeft ook niks met elkaar te maken. Maar als je een keer lelijk valt door eigen domheid kan het zo aflopen als met Alex en dan word er weer aandacht aan quads gegeven en dan vinden ze elke quad gevaarlijk.
YAMAHA BREEZE 125cc
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

Nou Alex (achternaam ben ik vergeten) was verongelukt in de woestijn tijdens een rally. Terwijl je sommigen met hun quad en hun leven ziet spelen.Vyrena schreef:Eeuh, die bovenste zin snap ik niet helemaal..??Koen Berendsen schreef:
Dit heeft eigenlijk maar weinig met elkaar te maken. Maar Alex doet mee aan een Rally en zal er vast veel voor moeten hebben betaald.
Maarja geen enekle quadrijder rijdt indd 30 km/h op een zandweg/veldweg. Maar gewoon Alex betaalde veel geld voor die trip en hij mag daar legaal hard rijden. Terwijl je ook quads ziet die met hun (en soms zelfs andersmans) leven spelen. Da's dan gewoon triest. En ik denk dan altijd "laat hem toch doodgaan en haal Alex maar terug" maarja dat kan nou eenmaal niet.
Snap je?
YAMAHA BREEZE 125cc
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Hoe kom je erbij dat hij verongelukt is?
Je bedoeld toch niet Alex Brusselers? -- > http://www.alexbrusselers.nl/dagboek/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je bedoeld toch niet Alex Brusselers? -- > http://www.alexbrusselers.nl/dagboek/" onclick="window.open(this.href);return false;