ik woon in deurne, ong 20-25 minute van eindhoven af!dirt-driver schreef:hey mensen, bedankt voor de reacties![]()
het ligt niet om de hoek, maar toen ik aan men maat vroeg of ie mij op kwam halen met zen Case international met aanhanger, toen stond ie de volgende dag wel op de stoep![]()
die 2 brommers zijn een fox en een wallaroo allebei van maten van me.
die reden ook mee, maar ik had indd weinig tegenslag.
het wiel van die landbouwquad draaid indd. de fotograaf was er snel bij
@diesel tank.
waar woon je ergens?
als het in de buurt van eindhoven is kenne we een keer wa afspreken, dan neem ik wel een camera mee
die springbult hebbe we zelf gegraven met 2 man, klaar in een kwartier. met een pallet eronder voor stevigheid.
@boncari
welk adres, dan kom ik wel een keer langs
Ik woon in de buurt van amersfoort! ik denk dat dat te ver is voor joudirt-driver schreef:hey mensen, bedankt voor de reacties![]()
het ligt niet om de hoek, maar toen ik aan men maat vroeg of ie mij op kwam halen met zen Case international met aanhanger, toen stond ie de volgende dag wel op de stoep
het wiel van die landbouwquad draaid indd. de fotograaf was er snel bij![]()
@diesel tank.
waar woon je ergens?
als het in de buurt van eindhoven is kenne we een keer wa afspreken, dan neem ik wel een camera mee![]()
die springbult hebbe we zelf gegraven met 2 man, klaar in een kwartier. met een pallet eronder voor stevigheid.
@boncari

te ver voor mij, mischien niet te ver voor jouw?Boncari schreef:Ik woon in de buurt van amersfoort! ik denk dat dat te ver is voor joudirt-driver schreef:hey mensen, bedankt voor de reacties![]()
het ligt niet om de hoek, maar toen ik aan men maat vroeg of ie mij op kwam halen met zen Case international met aanhanger, toen stond ie de volgende dag wel op de stoep
@diesel tank.
waar woon je ergens?
als het in de buurt van eindhoven is kenne we een keer wa afspreken, dan neem ik wel een camera mee
@boncari
Als je een mooi terrein hebt nietdieseltank schreef:te ver voor mij, mischien niet te ver voor jouw?Boncari schreef:Ik woon in de buurt van amersfoort! ik denk dat dat te ver is voor joudirt-driver schreef:hey mensen, bedankt voor de reacties![]()
@diesel tank.
waar woon je ergens?
@boncari
welk adres, dan kom ik wel een keer langs![]()