Problemen met Trail Tech Vapor

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
®Lesley®
Toeschouwer
Toeschouwer

Problemen met Trail Tech Vapor

Bericht door ®Lesley® »

Ik heb een probleem met mijn Trail tech vapor, telkens als ik mijn contact opzet en terug uit is hij alles vergeten en ik moet elke keer op de middenste knop duwen om hem in werking te zetten, de pinkers zijn er ook op aangesloten zodat als de pinker opstaat de verlichting flikkert maar ook hier telekns als ik mijn pinker gebruik is hij weer alles vergeten en moet ik terug op de middenste knop duwen om hem terug op te zetten... iemand een idee waar dit aan kan liggen?
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Re: Problemen met Trail Tech Vapor

Bericht door z400_racer »

pinkers en de rest er allemaal afhalen, voeding van je vapor of op je contact aansluiten of op je batterij(rechtstreeks, zo heb ik het)
voor het 'vergeten' te vermijden, nieuw batterij'tje insteken
het lichtje gaat zowiso branden wanneer hij enig signaal binnenkrijgt, is het niet van je toerentellen signaleert hij je snelheid wel, en zolang hij in gebruik is zal hij branden(+20minuten voor hij in stand-by stand valt) -> dir is wel wanneer hij op je batterij zit, als hij op je contact zit zal het lichtje alleen werken als je contact aan staat
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
snowie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door snowie »

Het lijkt er op dat je batterijtje van je Vapor leeg is.
Ik moet de mijne ook om de 6maanden vervangen.

Om dit te vermijden kan je hem ook rechtstreeks op je batterij aansluiten maar na het af leggen van je contact zal je display dan nog een hele tijd blijven branden.
®Lesley®
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door ®Lesley® »

Aah, ik wist niet dat er een batterijtje inzat.... is het niet gevaarlijk dat de batterij leegloopt van je quad als hij daar rechtstreeks op aangesloten is?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

het verbruik van de vapor is heel klein en nu een bepaalde tijd gaat de vapor in rust stand staan zodat enkel het uur blijft staan zodat het stroom verbruik eigenlijk te verwaarlozen isen je quad zal met het mooie weer ook niet maanden stil staan :crosser: :quad:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
bugs
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bugs »

heb net het zelfde probleem telkens ik het contact afleg is hij alles kwijt
in het begin toen hij er net op stond had hij dit niet ! heb er nog geen verklaring voor gevonden
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

je moet je + kabel aan de batterij zetten en niet na je contact dan heb je geen problemen meer.

grtz jelle
raptor 660 power
joergie
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door joergie »

Yep, net zoals hierboven gezegd. Die van mij zit ook rechtstreeks aangesloten op de batterij en tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden. Het enige nadeel vind ik wel dat deze nog 20 min blijft branden, volgens mij was 5 min al meer dan voldoende :)
z400_racer
Quadracer
Quadracer

joergie schreef:Yep, net zoals hierboven gezegd. Die van mij zit ook rechtstreeks aangesloten op de batterij en tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden. Het enige nadeel vind ik wel dat deze nog 20 min blijft branden, volgens mij was 5 min al meer dan voldoende :)
die 20minuten zijn gewoon de stand-by stand..
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
joergie
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door joergie »

z400_racer schreef:
joergie schreef:Yep, net zoals hierboven gezegd. Die van mij zit ook rechtstreeks aangesloten op de batterij en tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden. Het enige nadeel vind ik wel dat deze nog 20 min blijft branden, volgens mij was 5 min al meer dan voldoende :)
Bij mij blijft die wel nog 20 minuten branden, blacklight + mode 1 of mode 2. Daarna gaat de backlight uit en krijg je enkel de klok te zien.
z400_racer
Quadracer
Quadracer

joergie schreef:
z400_racer schreef:
Bij mij blijft die wel nog 20 minuten branden, blacklight + mode 1 of mode 2. Daarna gaat de backlight uit en krijg je enkel de klok te zien.
achter die 20 minuten valt hij dus in stand by
excuses, ben niet echt duidelijk geweest nu ik het hier herlees..
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
®Lesley®
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door ®Lesley® »

heb er een nieuw batterijtje ingestoken en alles werkt terug, ook het probleem met de pinkers is verholpen alleen denk ik dat ik de snelheid is juist moet instellen want ik kwam in de week langs een bord op de weg en dat gaf aan dat ik 86 reed terwijl mijn teller aangaf dat maar iets van een 65 reed, kan dit ook te maken hebben met het verschil wanneer ik cross of baanbanden er heb op liggen?
z400_racer
Quadracer
Quadracer

natuurlijk is dat verschillend, alleen liggen die waarden een beetje dichter in elkaars buurt
stel gewoon in op je baanbanden, met crossbanden rij je toch niet veel op straat
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
®Lesley®
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door ®Lesley® »

Kan je dat een beetje uitleggen mischien hoe ik dat juist moet afstellen? Want ik heb zo geen instructieboekje van mijn Vapor spijtiggenoeg...
nijsluc
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door nijsluc »

®Lesley® schreef:Kan je dat een beetje uitleggen mischien hoe ik dat juist moet afstellen? Want ik heb zo geen instructieboekje van mijn Vapor spijtiggenoeg...

Kun je downlaoden ..

anders kom mijn boekje halen (Sint-Truiden)

:crosser:
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Plaats reactie