ik zoek een quad misschien een barossa
ik zoek een quad misschien een barossa
hallo ik zoek een andere quad.
ik heb een tijdje op zo''n chinees ding gereden en wil nu wat anders.
ik heb een barossa cheetah gezien op internet is dit wat? of weten jullie wat beters?
ik wil max 2000 euro uitgeven.
ik rijd er mee op de weg en af en toe een bospadje.
ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
alvast bedankt!
groetjes,
jordi
ik heb een tijdje op zo''n chinees ding gereden en wil nu wat anders.
ik heb een barossa cheetah gezien op internet is dit wat? of weten jullie wat beters?
ik wil max 2000 euro uitgeven.
ik rijd er mee op de weg en af en toe een bospadje.
ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
alvast bedankt!
groetjes,
jordi
Laatst gewijzigd door jogti op di 17 mar, 2009 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ik zoek een nieuwe quad
ik heb geen verstand van een blaster maar iedereen zal je die aanraden boven de barossa
Mijn extra grote KittyCat
oke,
en heb je die ook met een kenteken?
want ik heb een beetje rond gekeken op marktplaats maar zie ze alleen zonder kenteken?
gr
jordi
en heb je die ook met een kenteken?
want ik heb een beetje rond gekeken op marktplaats maar zie ze alleen zonder kenteken?
gr
jordi
-
- Quad Expert
- Contacteer:
na een chineesje is een blaster perfect!
ik heb het ook zo gedaan....
kenteken word moeilijk....voor 2000....
ik heb het ook zo gedaan....
kenteken word moeilijk....voor 2000....
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
oke,
maar is een barossa ook een goeie quad?
zijn er makkelijk onderdelen voor te krijgen?
en of heeft hij veel problemen/mankementen?
gr
jordi
maar is een barossa ook een goeie quad?
zijn er makkelijk onderdelen voor te krijgen?
en of heeft hij veel problemen/mankementen?
gr
jordi
-
- Quad Expert
- Contacteer:
hmmm, barossa is een goed merk, er zijn ook wel makkelijk onderdelen voor te krijgen..
maar moet je aan "ervaren barossa"rijders vrage
( mischien makkelijk ( blaster / barossa?? ) in je titel te zette... (doe je door op eerste bericht te wijzige en dan titel...) )
maar moet je aan "ervaren barossa"rijders vrage
( mischien makkelijk ( blaster / barossa?? ) in je titel te zette... (doe je door op eerste bericht te wijzige en dan titel...) )
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Re: ik zoek een quad misschien een barossa
hej
ik heb een barossa silverhawk en die rijd heerlijk hoor.
paar mooie velgen en banden en een mooie pijp er onder.
ik ben er blij mee.
ik heb ook liever een raptor 700r maar niet de centjes daarvoor
ook is het een 4 takt 2 cilinder en die is denk ik beter voor je dan een blaster 2 takt qua onderhoud.
op marktplaats ofzo zag ik voor heel weinig en weinig kilometers een cheetah staan ff zoeken
die cheetah kan je ook 100 laten rijden
succes met je keuze
ik heb een barossa silverhawk en die rijd heerlijk hoor.
paar mooie velgen en banden en een mooie pijp er onder.
ik ben er blij mee.
ik heb ook liever een raptor 700r maar niet de centjes daarvoor
ook is het een 4 takt 2 cilinder en die is denk ik beter voor je dan een blaster 2 takt qua onderhoud.
op marktplaats ofzo zag ik voor heel weinig en weinig kilometers een cheetah staan ff zoeken
die cheetah kan je ook 100 laten rijden
succes met je keuze
Yamaha raptor 700r 2007
-
- Quad Expert
- Contacteer:
kwaa onderhoud zou k voor de barossa gaan...
kwaa power voor de blaster!
het is wel is waar een 250cc 2 cilinder.. 4-takt
maar een blaster 200cc 2-takt...
ik had een drag raceje gehouden met een barossa 250... en ik won toch dik over de weg ong 150 meter...
kwaa power voor de blaster!
het is wel is waar een 250cc 2 cilinder.. 4-takt
maar een blaster 200cc 2-takt...
ik had een drag raceje gehouden met een barossa 250... en ik won toch dik over de weg ong 150 meter...
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
idd qua power is een blaster (veel) beter en hij is ook nog makkelijker te kietelen: ander pijpje en open luchtfilterdeksel+ grotere sproeier en dan is je blastertje al goed op stoom
w-tec club member
Ik heb ook een Barossa Silverhawk 250 en die bevalt me goed. Hoewel met mijn exemplaar wat is gerotzooid door de vorige eigenaar, is het een vrij probleemloze quad. Ik heb de sproeier en het luchtfilter vervangen en nu loopt hij 100 km/h. Dat kostte me dus zo'n 25 euro.
Het 250 cc (234) blok is een kopie van een Honda blok wat al jaren in allerlei motoren is gebruikt. De 18 pk die hij standaard levert maakt dat het blok maar licht belast wordt en dat komt de betrouwbaarheid ten goede. Onderdelen voor de Barossa kun je ongeveer overal kopen en ook via Ebay. Deze quad wordt ook verkocht onder de namen Kasea, SMC en Derbi, onder andere.
De afgelopen dagen heb ik vooral getoerd en dan voldoet hij eigenlijk prima. Maar ik heb al een andere uitlaat en kleiner tandwiel besteld om hem nog iets meer geschikt te maken voor probleemloos toeren. Op het zand doet hij het uiteraard prima maar je moet geen rauw vermogen verwachten.
Over de kwaliteit op lange termijn kan ik weinig zeggen, omdat ik hem nog een paar maanden heb. Wel lijkt de bedrading mij een beetje een zwakke plek, die hangt vrij losjes rond hem frame. Mijn plan is om die wat netter te leggen en iets beter bestand te maken tegen vocht.
Verder heb ik een model met wit kunstof plaatwerk wat gespoten is in een grijs 'metallic' kleurtje. Dat is niet al te goed gedaan want de lak bladert er hier en daar gewoon af. Maar goed, dat maakt verder niet zo veel uit, het is een gebruiksvoorwerp nu eenmaal.
Je ziet de Cheeta's geregeld met kenteken op Marktplaats staan voor prijzen rond de 2000 euro, dat moet wel gaan lukken. Zeker voor jouw doeleinde zou ik hem wel aanbevelen.
Het 250 cc (234) blok is een kopie van een Honda blok wat al jaren in allerlei motoren is gebruikt. De 18 pk die hij standaard levert maakt dat het blok maar licht belast wordt en dat komt de betrouwbaarheid ten goede. Onderdelen voor de Barossa kun je ongeveer overal kopen en ook via Ebay. Deze quad wordt ook verkocht onder de namen Kasea, SMC en Derbi, onder andere.
De afgelopen dagen heb ik vooral getoerd en dan voldoet hij eigenlijk prima. Maar ik heb al een andere uitlaat en kleiner tandwiel besteld om hem nog iets meer geschikt te maken voor probleemloos toeren. Op het zand doet hij het uiteraard prima maar je moet geen rauw vermogen verwachten.
Over de kwaliteit op lange termijn kan ik weinig zeggen, omdat ik hem nog een paar maanden heb. Wel lijkt de bedrading mij een beetje een zwakke plek, die hangt vrij losjes rond hem frame. Mijn plan is om die wat netter te leggen en iets beter bestand te maken tegen vocht.
Verder heb ik een model met wit kunstof plaatwerk wat gespoten is in een grijs 'metallic' kleurtje. Dat is niet al te goed gedaan want de lak bladert er hier en daar gewoon af. Maar goed, dat maakt verder niet zo veel uit, het is een gebruiksvoorwerp nu eenmaal.
Je ziet de Cheeta's geregeld met kenteken op Marktplaats staan voor prijzen rond de 2000 euro, dat moet wel gaan lukken. Zeker voor jouw doeleinde zou ik hem wel aanbevelen.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
oke jongens,
bedankt voor jullie snelle reacties!
dat word dus ff rondneuzen op internet voor een leuke quad.
ik denk dat mijn keuze gaat naar een barosso want als ik zo rond kijk op internet
zijn er weining tot geen blaster met kenteken.
als ik mijn keuze heb gemaakt laat ik het weten
gr
jordi
bedankt voor jullie snelle reacties!
dat word dus ff rondneuzen op internet voor een leuke quad.
ik denk dat mijn keuze gaat naar een barosso want als ik zo rond kijk op internet
zijn er weining tot geen blaster met kenteken.
als ik mijn keuze heb gemaakt laat ik het weten
gr
jordi
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
blaster zou ik afraden voor op de weg te rijden , het is een 2 takt , en de hebben wat meer onderhoud nodig dan een 4 takt .
als zou ik eens kijken naa een barossa 250 of een anderen quad . ik zou niet lager in cc gaan want ik heb een 170 en ik rij samen met me vader over de weg , en als een berg komt valt die wel wat trug .
maar we zitten dan ook met 2 er op , veel succes , een groote aan rijder is ook een suzuki 400 cc zeer goeien en mooien quad
als zou ik eens kijken naa een barossa 250 of een anderen quad . ik zou niet lager in cc gaan want ik heb een 170 en ik rij samen met me vader over de weg , en als een berg komt valt die wel wat trug .
maar we zitten dan ook met 2 er op , veel succes , een groote aan rijder is ook een suzuki 400 cc zeer goeien en mooien quad
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!