help heb veel vragen / onduidelijkheden.

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Anbo
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 18 mar, 2009 15:16

help heb veel vragen / onduidelijkheden.

Bericht door Anbo »

Hallo ,

Ik ben Lars 22 uit antwerpen.
lees al een tijde mee op het forum hier en ik vond het tijd om eens wat info te vragen aangezien ik niet 100% de info vind van wat ik zoek en zoals mijn title al doet vermoeden zit ik met een hoop problemen / vragen.

Ik ben al jaren verzot op Quads maar wonder bij wonder heb ik een jaar geleden een moto gekocht.
Deze heb ik dan ook snel weg gedaan!

NU ben ik van plan binnen een goei jaar een quad aantekopen:
Het model / type ben ik al bijna uit het zal ofwell een raptor 350 of een ltz400 worden ik wou niet te zwaar gaan omdat het mijn eeste quad zou zijn.
ik heb al veel gelezen hier dat het er niet toe doet of je nu met een 350 of een 700 begint te rijden maar zelf zou ik eerst wat ervaring willen opdoen met iets dat minder power heeft...
Alle opmerking / ervaringen zijn hierover welcome?!

Het moet en zal zowizo een SM quad gaan worden laag en breed :P
Nu heb ik daar ook een beetje mijn twijfels over aangezien ik niet van de kleinste en smalste ben... 1m95 en ong 110kg
ik heb al veel quads naar men zin gezien maar als ik het mij zo een beetje inbeeld als die zo laag liggen en ik ga er met mijn gewicht op zitten raakt die zowizo de grond... Iemand hier ervaring mee ?


kan er misschien ook iemand mij een beeld geven van hoeveel het mij ongeveer kost om een standaard quad om te bouwen tot SM ?
gewoon met de standaard dingen verlaging , velgen , ...
hoeft niet tot op de cent juist te zijn :P
gewoon een ruim beeld.


Ben ook al een tijdje aan het uitkijken naar een quad winkel in het antwerpse maar ik vind er totaal geen google is ook mijn sterkste kant niet toch blijf ik proberen maar zonder succes... Iemand een idee of van in het antwerpse ?


Dit zal het zijn voor nu denk ik moest er iemand mij al iets of wat van uitleg zou kunnen geven zou ik het zeer opreis stellen.


Greetz Lars
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: help heb veel vragen / onduidelijkheden.

Bericht door Haagje »

Hoi,

Aller eerst welkom op het forum.

- Als je budget het toe laat een ltz 400 te kopen zou ik dat doen ;) raptor 350 is ook niks mis mee. Maar sommige kunnen wel eens uitgekeken raken op de snelheid of te weinig pit. ( licht aan je zelf dus )

- Je kunt je veren harder en zachter zetten. Of je quad ietsjes hoger zetten zodat deze toch goed staat als jij erop gaat rijden.
- De kosten kun je zelf zo gek maken als je wilt. Voor een goeie 300 euro heb jeje quad al verlaagd en verbreed.
Maar dan is nog altijd de vraag.
Wil jij alles nieuw?
Wil je kw veren of een complete kit?
Kun je een aantal dingen zelf maken, Of ken je mensen die dat voor je willen doen voor een vergoeding.

Dus voor 300 euro kun jeje quad al mooi hebben staan. Maar je kunt ook enkele 1000€ uitgeven.
De keuze is aan jou ;)
Anbo
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 18 mar, 2009 15:16

Re: help heb veel vragen / onduidelijkheden.

Bericht door Anbo »

alvast bedankt!

ik heb het budget om zowel de quad als alle veranderingen nieuw aan te kopen!
de quad zelf zal ik op dat oogenblik bekijken als ik iets naar men zin 2de hands zie staan en met een aantrekkelijke prijs zal ik het zeker niet laten...
stukken zou ik persoonlijk liever nieuw aankopen aangezien ik slechte ervaring heb met 2de hands onderdelen (wil niet zeggen dat iedereen zo is).

ik kan nergens de nieuw prijs vinden van zowel ltz als raptor :cry: !

nog iemand sugesties / advies ? :P

Greetz Lars
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: help heb veel vragen / onduidelijkheden.

Bericht door Haagje »

Toevallig zette net iemand een ltz wat er best goed uit ziet te koop voor een mooi bedrag. En al wat verbreed en verlaag.

Miss is dit iets voor je om naar je eigen smaak te maken??
viewtopic.php?f=42&t=27190
Anbo
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 18 mar, 2009 15:16

Re: help heb veel vragen / onduidelijkheden.

Bericht door Anbo »

dat zou idd iets zeer leuk zijn maar het is jammer dat ik pas binnen een klein jaar plaats heb om zoiets aantekopen :cry: :cry: :cry:


Greetz Lars
Plaats reactie