kader raptor scheef
- 
				john trekels
- Quadrider 
kader raptor scheef
mn kader van mn raptor is scheeft na mn crash in spain, iemand iedee om te laten rechten of adresse v after market chassis??

hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force

I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
- 
				No Limit W-tec
- Quad GOD 
- Contacteer:
Ik zeg je één ding vooraf : als je kader eens is scheef geweest krijg je het nooit meer 100 % recht, is het nooit meer zo stevig als voordien en je kan er prat op gaan dat je vluggere slijtage zal hebben op bepaalde onderdelen doordat ie niet perfect meer is.
Tip : rechten zo goed als het kan en verkopen die boel !

Tip : rechten zo goed als het kan en verkopen die boel !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team

Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- 
				john trekels
- Quadrider 
- 
				Wå®®iør
- Quadrider 
- Contacteer:
Dat zou ik echt niet willen meemaken met zo'n duur beestje, maar een kader geplooid is het ergste dat je kan meemakenjohn trekels schreef:verkopen ???!! hij is 3maand oud!!!
 .  Zo daalt hij echt in zijn verkoopprijs (tenzij ze het niet weten
.  Zo daalt hij echt in zijn verkoopprijs (tenzij ze het niet weten  ).
).Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=

- 
				john trekels
- Quadrider 
- 
				john trekels
- Quadrider 
- 
				Street_Shee
- Quadfanaat 
Aftermarket frame voor de Rappy is vrij lastig. Lonestar maakt ze in ieder geval niet en RPM maakt enkel subframes. 
Als je een OEM (original equipment) frame zou bestellen bij bijv. Yamaha of Troy zou je rond de $1300 kwijt zijn exclusief belasting en verzendkosten. Ik heb geen flauw idee wat de Yamaha-dealers hier zullen vragen.
Als je dus aftermarket wil, kan ik niks anders verzinnen dan eens te gaan praten met iemand die ook al ervaring heeft met het maken van A-armen (stond hier laatst op het forum nog een adres van iemand, gepost door Jane). Misschien kan diegene een Raptor-frame namaken uit chroommolybdeen (chromoly) (weet je zeker dat er niks meer mee gebeurd) of van normaal staal (minder sterk dan chromoly, maar scheelt in de prijs). Maar hier zal vermoedelijk wel een behoorlijk prijskaartje aanhangen...

Als je een OEM (original equipment) frame zou bestellen bij bijv. Yamaha of Troy zou je rond de $1300 kwijt zijn exclusief belasting en verzendkosten. Ik heb geen flauw idee wat de Yamaha-dealers hier zullen vragen.
Als je dus aftermarket wil, kan ik niks anders verzinnen dan eens te gaan praten met iemand die ook al ervaring heeft met het maken van A-armen (stond hier laatst op het forum nog een adres van iemand, gepost door Jane). Misschien kan diegene een Raptor-frame namaken uit chroommolybdeen (chromoly) (weet je zeker dat er niks meer mee gebeurd) of van normaal staal (minder sterk dan chromoly, maar scheelt in de prijs). Maar hier zal vermoedelijk wel een behoorlijk prijskaartje aanhangen...

Daan