Vraag

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Vraag

Bericht door Blaster-boy »

Wel ik ben lange tijd niet meer op het forum geweest of tenminste niet actief..
Maar zoals sommigen van jullie weten, kan ik door de scheiding van mijn ouders en het feit dat mijn pa zo ambetant doet erom niet meer met de quad gaan rijen omdat ik hem simpelweg niet meekrijg.. het is een cadeau voor mij geweest waar bovendien voor een groot bedrag van mijn eige centen inzit. Hij denkt die dus zomaar te verkopen voor een belachelijk bedrag..( http://www.kapaza.be/Brommers_en_scoote ... Z_450.html" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Nu moet ik voor de advokaat zoveel mogelijk mensen die ooit met mij zijn gaan rijden mij een mail laten sturen waarin ze zeggen dat ze getuigen zijn geweest van dat ik met de quad reed en niet mijn vader (wat hij beweerde) enzovoort,
Bart (Epix fmx) en Sam (Franky) hebben mij al geholpen.
Dit is de tekst van Bart:
Beste

De afgelopen jaren ben ik verscheidenen keren wezen quad rijden met Joeri.
Waarbij hij keer op keer de betreffende yamaha yfz450 bij zich had.
Het zal als ik me goed herinner om een 3 tal keren gaan dat wij elkaar bij de cross hebben ontmoet, om vervolgens de voledige dag te rijden op een afgesloten terrein.

Bart Verstijnen

Zoiets zou het dan ongeveer moeten zijn. Gelieve je naam erbij te vermelden.
mijn email adres is : furious_snake_92@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt!
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
ltz400driver2006
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: Vraag

Bericht door ltz400driver2006 »

Blaster-boy schreef:Wel ik ben lange tijd niet meer op het forum geweest of tenminste niet actief..
Maar zoals sommigen van jullie weten, kan ik door de scheiding van mijn ouders en het feit dat mijn pa zo ambetant doet erom niet meer met de quad gaan rijen omdat ik hem simpelweg niet meekrijg.. het is een cadeau voor mij geweest waar bovendien voor een groot bedrag van mijn eige centen inzit. Hij denkt die dus zomaar te verkopen voor een belachelijk bedrag..( http://www.kapaza.be/Brommers_en_scoote ... Z_450.html" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Nu moet ik voor de advokaat zoveel mogelijk mensen die ooit met mij zijn gaan rijden mij een mail laten sturen waarin ze zeggen dat ze getuigen zijn geweest van dat ik met de quad reed en niet mijn vader (wat hij beweerde) enzovoort,
Bart (Epix fmx) en Sam (Franky) hebben mij al geholpen.
Dit is de tekst van Bart:
Beste

De afgelopen jaren ben ik verscheidenen keren wezen quad rijden met Joeri.
Waarbij hij keer op keer de betreffende yamaha yfz450 bij zich had.
Het zal als ik me goed herinner om een 3 tal keren gaan dat wij elkaar bij de cross hebben ontmoet, om vervolgens de voledige dag te rijden op een afgesloten terrein.

Bart Verstijnen

Zoiets zou het dan ongeveer moeten zijn. Gelieve je naam erbij te vermelden.
mijn email adres is : furious_snake_92@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt!
belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quad
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

ltz400driver2006 schreef: belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quad

Als ge niks beter weet zwijg dan gewoon aub :verymad:

@Joeri: als ge wilt kan ik u de inschrijvingsformulieren bezorgen van de euroquadweekends... als ge daar iets aan hebt
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

[/quote]
belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quad[/quote]

Laat mij vooral weten waar ge dat van haalt ;)

en ja kris zou zeer goed van pas komen!
ltz400driver2006
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door ltz400driver2006 »

Blaster-boy schreef:
belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quad[/quote]

en ja kris zou zeer goed van pas komen![/quote]

jong ze stana alemaal 4000 gerpijst van 2007 dit zijn prullen yfz zijn supersnel maar P R UL
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

is het goed dat ik ook een e-mail stuur?
ik heb wel niet samen met jou gereden, maar ben wel getuige dat jij reed op de quad-dag in westdorpe?
joyride
Quadrider
Quadrider

Bericht door joyride »

Hey man erg klote voor je :verymad:
Hoop dat veel mensen hier je kunnen helpen, suc6.

Greetz. ps. vind je quad er zeker niet "afgeraaste" uitzien.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Nooit foto's gemaakt van cross? ofzo.
Had je er geen papieren bij?? Of heeft je pa die nu....

Iig suc6.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

ltz400driver2006 schreef:
Blaster-boy schreef:

en ja kris zou zeer goed van pas komen![/quote]

jong ze stana alemaal 4000 gerpijst van 2007 dit zijn prullen yfz zijn supersnel maar P R UL[/quote]

ik snap echt nie wa gij hier nu komt zeiken man ! die gast zit in de problemen en gij komt hier zo ne zeik verkondigen ...

ontopic: echt klote man ! ksnap niet dat je vader zoiets doet ... heb je geen filmpje ofz waarop je kan zien dat jij het bent die rijd ? kan mss ook helpen , succes alvast !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

OpticalNicolas schreef:is het goed dat ik ook een e-mail stuur?
ik heb wel niet samen met jou gereden, maar ben wel getuige dat jij reed op de quad-dag in westdorpe?
Ja is goed , ja weet ik we stonden langs u in Westdorpe toen :D

@ Joyride: bedankt , khoop het ook!

@ quad-racer: jawel , zijn meerdere formulieren van wedstrijd, euroquaddag, waar het allemaal opstaat maar ja, alles kan helpen :)
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

zilladude schreef:
ltz400driver2006 schreef:
Blaster-boy schreef:

en ja kris zou zeer goed van pas komen!

jong ze stana alemaal 4000 gerpijst van 2007 dit zijn prullen yfz zijn supersnel maar P R UL[/quote]

ik snap echt nie wa gij hier nu komt zeiken man ! die gast zit in de problemen en gij komt hier zo ne zeik verkondigen ...

ontopic: echt klote man ! ksnap niet dat je vader zoiets doet ... heb je geen filmpje ofz waarop je kan zien dat jij het bent die rijd ? kan mss ook helpen , succes alvast ![/quote]

Laat hem maar, verstand komt met de jaren ;)

Ja ik snap het ook niet, niemand niet.. Ik wil zo proberen om op eigen kosten mijn hobby voort te zetten, voor zo lang als ik het betaald krijg.
Jawel, zijn meerdere foto's waar ik zonder helm in volledig tenue op de quad zit etc..
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

mailtje is onderweg
je weet kerel als ik kan helpen zeg het me
2017 raptor 700 SE
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

idd zeer smerig van je pa!
ltz400driver2006 als je niks beter te zeggen hebt dan zulke onzin blijf dan uit de mensen hun topic! :verymad: :verymad:
Plaats reactie