Vraag
-
- Quadracer
Vraag
Wel ik ben lange tijd niet meer op het forum geweest of tenminste niet actief..
Maar zoals sommigen van jullie weten, kan ik door de scheiding van mijn ouders en het feit dat mijn pa zo ambetant doet erom niet meer met de quad gaan rijen omdat ik hem simpelweg niet meekrijg.. het is een cadeau voor mij geweest waar bovendien voor een groot bedrag van mijn eige centen inzit. Hij denkt die dus zomaar te verkopen voor een belachelijk bedrag..( http://www.kapaza.be/Brommers_en_scoote ... Z_450.html" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Nu moet ik voor de advokaat zoveel mogelijk mensen die ooit met mij zijn gaan rijden mij een mail laten sturen waarin ze zeggen dat ze getuigen zijn geweest van dat ik met de quad reed en niet mijn vader (wat hij beweerde) enzovoort,
Bart (Epix fmx) en Sam (Franky) hebben mij al geholpen.
Dit is de tekst van Bart:
Beste
De afgelopen jaren ben ik verscheidenen keren wezen quad rijden met Joeri.
Waarbij hij keer op keer de betreffende yamaha yfz450 bij zich had.
Het zal als ik me goed herinner om een 3 tal keren gaan dat wij elkaar bij de cross hebben ontmoet, om vervolgens de voledige dag te rijden op een afgesloten terrein.
Bart Verstijnen
Zoiets zou het dan ongeveer moeten zijn. Gelieve je naam erbij te vermelden.
mijn email adres is : furious_snake_92@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt!
Maar zoals sommigen van jullie weten, kan ik door de scheiding van mijn ouders en het feit dat mijn pa zo ambetant doet erom niet meer met de quad gaan rijen omdat ik hem simpelweg niet meekrijg.. het is een cadeau voor mij geweest waar bovendien voor een groot bedrag van mijn eige centen inzit. Hij denkt die dus zomaar te verkopen voor een belachelijk bedrag..( http://www.kapaza.be/Brommers_en_scoote ... Z_450.html" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Nu moet ik voor de advokaat zoveel mogelijk mensen die ooit met mij zijn gaan rijden mij een mail laten sturen waarin ze zeggen dat ze getuigen zijn geweest van dat ik met de quad reed en niet mijn vader (wat hij beweerde) enzovoort,
Beste
Het zal als ik me goed herinner om een 3 tal keren gaan dat wij elkaar bij de cross hebben ontmoet, om vervolgens de voledige dag te rijden op een afgesloten terrein.
Bart Verstijnen
Alvast heel erg bedankt!
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadfanaat
Re: Vraag
belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quadBlaster-boy schreef:Wel ik ben lange tijd niet meer op het forum geweest of tenminste niet actief..
Beste
Bart Verstijnen
Alvast heel erg bedankt!
ltz400driver2006 schreef: belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quad
Als ge niks beter weet zwijg dan gewoon aub
@Joeri: als ge wilt kan ik u de inschrijvingsformulieren bezorgen van de euroquadweekends... als ge daar iets aan hebt
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quadracer
[/quote]
belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quad[/quote]
Laat mij vooral weten waar ge dat van haalt
en ja kris zou zeer goed van pas komen!
belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quad[/quote]
-
- Quadfanaat
belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quad[/quote]Blaster-boy schreef:
en ja kris zou zeer goed van pas komen![/quote]
jong ze stana alemaal 4000 gerpijst van 2007 dit zijn prullen yfz zijn supersnel maar P R UL
-
- Quad Expert
- Contacteer:
is het goed dat ik ook een e-mail stuur?
ik heb wel niet samen met jou gereden, maar ben wel getuige dat jij reed op de quad-dag in westdorpe?
ik heb wel niet samen met jou gereden, maar ben wel getuige dat jij reed op de quad-dag in westdorpe?
-
- Pro Quadrider
Laat mij vooral weten waar ge dat van haaltltz400driver2006 schreef:belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quadBlaster-boy schreef:
en ja kris zou zeer goed van pas komen![/quote]
jong ze stana alemaal 4000 gerpijst van 2007 dit zijn prullen yfz zijn supersnel maar P R UL[/quote]
ik snap echt nie wa gij hier nu komt zeiken man ! die gast zit in de problemen en gij komt hier zo ne zeik verkondigen ...
ontopic: echt klote man ! ksnap niet dat je vader zoiets doet ... heb je geen filmpje ofz waarop je kan zien dat jij het bent die rijd ? kan mss ook helpen , succes alvast !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
Ja is goed , ja weet ik we stonden langs u in Westdorpe toenOpticalNicolas schreef:is het goed dat ik ook een e-mail stuur?
@ Joyride: bedankt , khoop het ook!
@ quad-racer: jawel , zijn meerdere formulieren van wedstrijd, euroquaddag, waar het allemaal opstaat maar ja, alles kan helpen
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
zilladude schreef:Laat mij vooral weten waar ge dat van haaltltz400driver2006 schreef:belachelijk bod dit is eeen dike prijs voor een afgeraaste quadBlaster-boy schreef:
jong ze stana alemaal 4000 gerpijst van 2007 dit zijn prullen yfz zijn supersnel maar P R UL[/quote]
ik snap echt nie wa gij hier nu komt zeiken man ! die gast zit in de problemen en gij komt hier zo ne zeik verkondigen ...
ontopic: echt klote man ! ksnap niet dat je vader zoiets doet ... heb je geen filmpje ofz waarop je kan zien dat jij het bent die rijd ? kan mss ook helpen , succes alvast ![/quote]
Laat hem maar, verstand komt met de jaren
Ja ik snap het ook niet, niemand niet.. Ik wil zo proberen om op eigen kosten mijn hobby voort te zetten, voor zo lang als ik het betaald krijg.
Jawel, zijn meerdere foto's waar ik zonder helm in volledig tenue op de quad zit etc..