suzuki lt 50

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
freddie
Toeschouwer
Toeschouwer

suzuki lt 50

Bericht door freddie »

Hallo quad fans ,

Ik ben helemaal overstag gegaan voor mijn kids , mijn dochter is 3 en zoon is 6 .
Heb afgelopen week 2 gebruikte in goede staat verkerende suzuki lt50 's gekocht.
Motortjes lopen prima en de kids hebben veel fun.

Nu wil het geval dat het lijkt of de ene veel harder trekt en loopt als de andere.
Als ik ze achter op til en gas geef trekt de ene veel harder dan de andere , de mindere lijkt wel te smoren.
Mijn vraag hoe kan ik zien of de ene bv opgevoert is ??of loopt die ene door verkeerde afstelling wel minder ??

Vraagje over onderhoud , ik weet dat het 2-takten zijn met olie en benzine smering maar moet ik ergens anders bv nog olie peilen of controleren ??

mvg f
michaelcross
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: suzuki lt 50

Bericht door michaelcross »

freddie schreef:Hallo quad fans ,

Ik ben helemaal overstag gegaan voor mijn kids , mijn dochter is 3 en zoon is 6 .
Heb afgelopen week 2 gebruikte in goede staat verkerende suzuki lt50 's gekocht.
Motortjes lopen prima en de kids hebben veel fun.

Nu wil het geval dat het lijkt of de ene veel harder trekt en loopt als de andere.
Als ik ze achter op til en gas geef trekt de ene veel harder dan de andere , de mindere lijkt wel te smoren.
Mijn vraag hoe kan ik zien of de ene bv opgevoert is ??of loopt die ene door verkeerde afstelling wel minder ??

Vraagje over onderhoud , ik weet dat het 2-takten zijn met olie en benzine smering maar moet ik ergens anders bv nog olie peilen of controleren ??

mvg f
heb je je luchtfilters al eens gekuist want dat moet ook zeker gebeuren anders komt er vuil in de carburator en is het omzeep.
en dat minder trekken van de quad kan aan de tandwiel verhouding liggen
ATV-Rory#214
Quadrider
Quadrider

Bericht door ATV-Rory#214 »

zoals michaelcross al zegt even je luchtfilter goed schoonmaken
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends

:punk: Dat Kan Sneller!!!! :punk:
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door 72_mrd »

Een lt 50 kan je ook gewoon opvoeren er zit een rondel in de uitlaat .
En de gas begrenzer aan de duimgas .Boutje dat erin zit waardoor je meer en minder gas kan geven,
En idd de luchtfilter eens checken.
Ik ben geen 100 %meer zeker maar dacht dat er geen olie in de blok van een lt 50 zat.
Anders gewoon eens op zen kop zetten en als er pluggen staan zal er toch olie in de blok zitten.

grtz
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
branco
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door branco »

die rondel heb ik niet kunnen vinden zelfs na demontage van de uitlaat niet wel zit er een dempertje achteraan die na het verwijderen geen enkel effekt heeft , kan iemand mij zeggen waar die zogenoemde rondel zit , mijn zoontje van 7 kan met dit slakkegangetje op de omloop amper een berg op :cry: :x
Plaats reactie