Bescherming quads

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bescherming quads

Bericht door Vrooooom »

Op dit forum heb ik al enige quads waargenomen die gestolen zijn. Moeten we nu de recessie aan de gang is, ons niet extra zorgen maken om de quads? Want als straks de halve wereld aan de geeuwehonger ligt, dan veelt iemand anders jouw heus geen quad. En dan is er grote kans op stelen (overigens niet alleen quads). Ik zit op de middelbare school, maar ik weet zeker dat er zat mensen zijn, die mij en mijn vriend geen quad velen (of de brommer van een ander) en hem dan misschien slopen.
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Re: Bescherming quads

Bericht door Zakie »

ik begrijp je for geen cent. :chagarijn:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Hoezo niet? Moeilijke tekst? Geen recessie?
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Snap er ook idd niet veel van.

gaat over dieven. recessie. Je wordt wel bestolen. Dan weer niet....

Waar maak jeje zorgen om... Als ze hem willen hebben pakken ze hem.. ( moet natuurlijk de amateurs niet te makkelijk maken door je sleutel er aan te laten hangen )....

En recessie? Zo ver zijn we nog niet. Wat heb je er dan aan om een quad te jatten? je krijgt er dan toch nergens meer geld voor.... Als we allemaal ooit op een houtje zaten te bijten...
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Ik wordt niet bestolen! Laat maar over de recessie, er is meer in de wereld aan de hand dan de mensen weten. Maar daar doe ik geen uitspraak over.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

nu moet je er ook over vertellen :P
je hebt immers het topic gestart :P ( en dat was niet voor niets lijkt me? )

Maar goed een beetje meer uitleg als het kan??
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Vrooooom schreef:Ik wordt niet bestolen! Laat maar over de recessie, er is meer in de wereld aan de hand dan de mensen weten. Maar daar doe ik geen uitspraak over.

Ahzo :D er is meer in de wereld aan de hand dan de mensen weten. Ben jij geen mens dan? Want als ik het goed begrijp weet jij het wel? :lol:

je bent ergens tussen de 12 en 18jaar schat ik?
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Dit gaat over familie zaken, maar daar kan ik wel wat van vertellen. Mijn vader was vrachtwagen chauffeur, en is ermee gestopt vanwege het steeds minder worden van het werk in die branche. Op tv, kranten, radio wordt gezegd dat het allemaal iets minder gaat etc. De werkelijkheid is valt tegen, er is degelijk meer aan de hand dan alleen maar wat minder werk. Normaal gesproken kwamen 7 a 8 containerboten aan in rotterdam, nu zijn dat er 1 a 2 die maar voor een kwart containers meenemen. De meetse boten komen uit China en daar liggen ze gewoon stil. De hele wereld heeft computers, speelgoed auto's etc. Dat laat wel zien hoe weinig er nog wordt gekocht. Maar het is niet alleen maar in die branche, met bijna alles. Als de autofabriek geen auto' meer in elkaar schroeft, dan hoeft een toeleveringsbedrijf ook geen veren bijv. meer te maken. Minder mensen werk. De mensen die ijzererts opgraven hoeven ook niets meer te doen. De hele wereld hangt met elkaar samen. Het feit over gestolen quads gaat, dat als er iemand nog een dure quad kan veroorloven en heel veel mensen hebben geen werk, dus werk voor jongeren (bijbaantjes) worden het eerst geschrapt, zullen er veel jongeren zijn die het niet kunnen uitstaan dat jij zo'n dure quad hebt. Zoals het er nu uitziet wordt het alleen maar slechter. Zelfs bij de Shell, een bedrijf over de hele wereld, gooit zomaar een aantal fabrieken dicht. Daar wordt met miljarden tegelijk gewerkt. Dus dat betekent wel dat zelfs zo'n bedrijf moet bezuinigen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Ik begrijp je punt.

Maar als iedereen maar opeens zijn geld begint te sparen omdat we een ''recessie'' hebben. Gaat alles stil liggen.

Maar uiteindelijk zal de mens toch weer moeten uitgeven. Want een auto blijft ook niet lopen.
En je schoenen slijten ook dus...

Maar niet alleen de banken zijn dit schuld.
Ook de EU. Als zij de grenzen gewoon dicht hadden gelaten...
Was er meer werk. En Laat staan je had een top baan, En je werd ontslagen door de crisis. Kon je nog altijd gaan Metselen ofzo.

Maarja nu doen dat mensen die niet eens Nederlands kunnen praten, En vaker ook nog eens vaak inbreken.
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Bedankt voor de reactie. Dit is een geweldig forum. Mooie quad, quad-racerrr.
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Het gaat misschien minder met de economie, maar nu is er in heel veel sectoren nog weinig aan de hand (ik weet niet hoe het in Belgie is..). Veel bedrijven zitten nog helemaal vol tot de zomer :shock: , de recessie komt vooral door de media die er veel te veel aandacht aan geven.
Onthoud goed :) : De een z'n dood is de ander z'n brood !
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Natuurlijk begrijpen we dat, maar wat je allemaal verteld is oud nieuws..
De maatschappij is nu eenmaal zo, niemand kan nog wat verdragen van een ander. Iemand die zich iets extra kan veroorloven moet uitkijken, zo simpel is dat, MAAR dat was 30 jaar geleden ook al zo.

Wat je zegt over te tewerkstelling klopt ook helemaal, maar zo erg is het nu ook weer niet hoor. We hebben al ergere tijden meegemaakt. Ik werk bij busbedrijf Vanhool, bij ons waren er 6 jaar geleden 150 stempeldagen op een jaar, dus je werkt nog 1 week op een maand. Nu werken we nog 3 weken op een maand, dat is nog altijd 3 keer zo veel als 6 jaar geleden...

Het werk en de verkoop van dingen gaat net zoals de beurs, op en neer... En zo moet dat ook, Ik vind het net goed dat de banken klappen gekregen hebben, al die rijke lui zijn in 1 klap een stuk armer geworden, jammer voor hun. De mensen met een normaal inkomen hadden toch niet voor miljoenen aandelen dus die zijn bijna niks verloren.

Het enige probleem van de zaak is dat de pers er altijd met hun neus opzit en de gewone mens bang maakt terwijl er weinig aan de hand was. Hadden de mensen hun geld gewoon op de banken laten staan waren ze zeker niet failliet gegaan.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Vrooooom schreef:Bedankt voor de reactie. Dit is een geweldig forum. Mooie quad, quad-racerrr.
Bedankt voor je compliment ;)
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

tjonge jonge, zulle we gewoon quad blijven rijden en alles vergeten over dit gepraat over crisis :bier: :crosser: :applaus:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AdlyRS »

Er is helemaal geen crisis een of andere gek heeft dat gezegt waardoor iedereen gaat besparen
als niemand iets had gezegt was het niet gebeurd/over :afgestudeerd:
Mijn extra grote KittyCat
Plaats reactie