zeer mooie blaster!!!
![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
LeOke schreef:heh,
heb er vandaag ook een ritje van een km of 10 opzitten en hem rijd echt prachtig, mooi stabiel, bij sturen onmiddellijk reactie! Echt zalig! Juist nog da probleem van die snelheid zit ik nog een beetje mee... 'K weet nog nie of ik nu men achterste tandwiel ga verkleinen of men voorste wa vergroten "weer"...
ow dedjuu, verkeerd gezienvanpee jelle schreef:t'is maar 1 band dat verkeerd ligt en das de rechtse als je op de quad zit.OpticalNicolas schreef:een van de mooiste blasters v/h forum![]()
en je banden: gewoon van kant wisselen, ligt niet aan de bandenboer
grtz jelle
owh, nee, dan past dat niet...LeOke schreef:heb voor een 14-tands al sirieus moetten vijlen aan men kapje voorraan, wat gaat het dan nie zijn met een 15...
is ongeveer zelfde hoogte als een 18 nu... 'k weet goed genoeg als ik een andere band leg die hoger is dat em terug snel zal rijden maar dat is ook absoluut zo schoon nie ehOpticalNicolas schreef:welke maat achterbanden heb je nu liggen? en hoe snel rijd ie nu?
heb je mss een voorbeeld hier van? hoeveel moet eraf? is het nog veilig en sterk? Hoeveel gaat het schelen?airwolf schreef:achteraan je steun een beetje afvlakken en dan kan je een 38 tandwiel zetten
heb je mss een voorbeeld hier van? hoeveel moet eraf? is het nog veilig en sterk? Hoeveel gaat het schelen?[/quote]airwolf schreef:achteraan je steun een beetje afvlakken en dan kan je een 38 tandwiel zetten