Barossa onderdelen?????

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Jimmy13
Toeschouwer
Toeschouwer

Barossa onderdelen?????

Bericht door Jimmy13 »

Hallo,

ik heb namelijk een barossa 250cc van '08 sinds kort en heb hier en daar al gelezen dat dat ook smc word genoemd.
Mijn vraag is nu waar kan ik een winkel vinden tegen het gentse en omstreken waar ik onderdelen hiervoor kan kopen en/of bestellen. Heb namelijk een dichting voor de uitlaat nodig en een steun van de plastik kap is gebroken.
In de buurt van gent heb ik wel een twee tal winkels maar die kunnen me blijkbaar niet helpen voor dit merk.

Weet er iemand een winkel of een site zijn waar ik barossa onderdelen kan vinden?

Alvast bedankt, stuur gerust een PB...

Grtzzzz......
Barossa 250cc
smcx-treme
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Barossa onderdelen?????

Bericht door smcx-treme »

beste,

ik rij met een smc x-treme 250 en ben zelf ook op zoek naar dealers.
voorlopig zoek ik mijn onderdelen op het internet, en via webwinkels koop ik alles aan maar vind dit ook niet echt een gemakkelijke en betrouwbare manier.
mischien weet jij al meer waar een winkel is ?
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Re: Barossa onderdelen?????

Bericht door sjmallie94 »

cycleshopheerlen , daar haal ik al mijn onderdelen , bestellen is ook mogelijk , aleen moet je dan bellen , want hebben niks op de site staan , dan kun je gewoon het onderdeel zeggen bij hun ,

en hier kun je ook nog terecht http://www.bdj-imports.com/" onclick="window.open(this.href);return false; hier bestelt cycleshop ook alles ;)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Plaats reactie