In de nacht op De A7 thv. Heerenveen-West uitgeweken voor een Hertebeestje, links in de berm, af laten zakken tot ongeveer 90km/u, naar rechts gestuurd maar linksachter wilde de weg niet meer op! Is gaan schuiven, volgens de ongevallendienst 5x over de kop gegaan naar rechterzijde van de weg, in mijn laatste rol heb ik een boom meegenomen en ben ergens halverwege het talud uit de auto geslingerd, heb ik allemaal bewust meegemaakt. Ik lag 5m van het water en de auto stond ongeveer 3m van het water! Ben zelf naar boven geklommen op mn rechterzij want aan de linkerkant was mn been geheel kapot, op 4 plekken gebroken, enkel en knie totaal kapot! De man die me op de vluchtstrook vond vroeg zich af hoe ik weer boven was gekomen, net als ieder ander die de situatie gezien heeft... Trauma-arts heeft alles weer zo goed als kwaad weer op z'n plek gezet, was alleen een gaasje vergeten te verwijderen bij de operatie zodat alles 6-7 weken later weer open kon! Maar zoals Danny zegt "Metal Rocks" Dus laten we de pennen en plaatjes nog even zitten tot ze gaan roesten!

Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC