jha , ik zie vaker politie door de weg bij ons komen gereden wij woonen ook in een weg waar aleen maar boeren komen voor naar de weilande , en dan staa ik voor aan de garage met de quad , en dan stoppen somigen en gaan vragen hoeveel cc rijd het fijn enzo laten echt intressen zien enzo , 
en ik heb eens een gehad die stapte uit en begon meteen aan de celinder te voelen of die warm war en weet ik het , en ik zoo waar zijn we mee bezig ?? jha zoo te merken heb je gereden he , jha ik zeg bij mij achterom in de tuin en ik heb hem hier de straat af geduwt die 50 meter , dat is geen verbod want duwen mag je , oke oke zij die , komt me pa naar onder en kwam vragen wat er aan de hand is , ik zeg meneer de agent begon overal aan de quad te voelen of ik gereden heb , oo zegt me pa , leuke agent ben je  

toen nog wat van dit en dat jha dat is straf baar als hij rijd , zegt me pa ja zeur maar niet en rij verder heb het wel gehad met je , en toen begon die nog wat over de auto's van dit en dat begon die daar overal aan te voelen , en dan vond me pa dus helemaal neit goed , zegt die zoo als je nu niet weg gaat dan kun je hier niet meer weg gaan dat haal je niet , keek die man op verbaast , en zij doe eens rustig , nou nee jij zit hier overal aan te vreutelen enzo en dat heb ik niet graag , dezen auto is maar van polyester , dat is niet supper stevig als je er wie een gek aan zit , o o o zegt die , jah dan gaa ik maar eens 
wat zijn agenten toch arogant , denken dat alles van hun is .