Nou dat is heel simpel, dit is de eerste oplossing. Waarschijnlijk heb je verschillende Maps geprobeerd die je van de Powercommander site heb gedownload.
Ik heb hier een site, waar Maps staan die laat maar zeggen custom made zijn voor verschillende setups je kan er heel wat kiezen.
Probeer hier eens wat mee, de meeste maps zijn toch wel voor Raptors met een andere uitlaat maar het is het proberen waard.
De 2de optie die je hebt is gewoon een map zoeken die het beste overeen komt met jou setup. Vervolgens ga je met de knopjes op je powercommander werken, dat werkt als volgd.
http://pciii.raptorsource.com/
De powercommander heeft 3 knoppen, Low, Mid en High dit zijn de toeren gebieden. Aan de linker kant staan 10 balkjes(lampjes) 5 lampjes onder de 0 streep en 5 er boven. Per lampje verhoog je je brandstof toevoer met 2% dus je kan hem maximaal 10% verhogen (5 x 2%) en 10% verlagen. Nu kan je per toeren gebied Low, Mid of High je brandstof verhogen met 10%
en dat is aardig wat.
Om dit te doen hoef je je powercommander niet op de computer aan te sluiten. je gaat als volgt te werk.
1. Start je Quad en druk direct alle 3 de knoppen tegelijkertijd in dan doen die lampjes wat (ik geloof dat hij alle lampjes af gaat) kies dan direct je toeren gebied Low, Mid of High.
2. het lampje bij de 0 gaat nu branden door op de knop te drukken van het gekozen toerental gebied zal het lampje iedere keer 1 lampje omhoog (dus 2% meer brandstof) gaan als je hem in gedrukt houd gaat hij naar beneden.
3. Ik zou beginnen met 2 of 3 lampjes omhoog als je dat hebt gedaan wacht je net zo lang tot het lampje weer wat gaat doen(ik geloof dat hij alle lampjes af gaat).
4. zet dan de quad uit, zet hem weer aan om zo het volgende toerental gebied te wijzigen.
Ik zal als ik jou was het Low en het Med gebied 2 lampjes extra geven (4%) dus en het High gebied 3 lampjes en dus 6%, omdat je neem ik aan toch meer vol gas rijd. En dan gewoon gaan rijden en de bougie daarna weer bekijken als hij nog grijs is ga je hem nog meer verhogen. En als je er niet uit komt met de lampjes, dat hij dus nog niet genoeg brandstof krijgt dan moet je gewoon een map nemen die van alles er op heeft zitten dus ook de uitlaat of zo.
Dit staat ook allemaal in de handleiding en anders wel ergens opt internet
als je nog vragen hebt stuur me maar een berichtje
tjuus