Heb namelijk het volgende voorgehad met m'n z400 :
Heb mijn motordeksel moeten vervangen aan de linkse kant, er was een gaatje in door een tandje die blijkbaar uit mijn koppeling moet gesprongen zijn...
Ik zit nu dus ergens met een tandwiel in mijn koppeling met een tandje minder, ik weet wel niet welk..
Kan dit kwaad om er nog verder mee te rijden?
Mijn quad dealer zegt dat dit geen probleem is, graag even jullie mening
Alvast bedankt
Koppeling Ltz 400
Koppeling Ltz 400
- QuadRacing is a Passion -
Re: Koppeling Ltz 400
Hoi,
Linkerzijde is toch niet de plaats waar de koppeling zit?
Als je op de quad zit welke zijde is het dan.
Kant van koppeling zit het vol van de tandwielen...
Heeft dealer gezegd waar het tandje van afkomt? Een tand in pion minder laat een ander pion meer afzien wanneer deze op de plaats komt zonder tand.
Een foto van het onderdeel zou welkom zijn kannek al mss zeggen van waar dit komt...
mvg
Andries
Linkerzijde is toch niet de plaats waar de koppeling zit?
Als je op de quad zit welke zijde is het dan.
Kant van koppeling zit het vol van de tandwielen...
Heeft dealer gezegd waar het tandje van afkomt? Een tand in pion minder laat een ander pion meer afzien wanneer deze op de plaats komt zonder tand.
Een foto van het onderdeel zou welkom zijn kannek al mss zeggen van waar dit komt...
mvg
Andries
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Linker kant kan wel als voor de quad staat is het links . Zit je erop dan is het rechts
Idd mss eens een foto posten van het onderdeel. Kost het veel voor te vervangen ? Ik zou precies toch niet verder rijden
Idd mss eens een foto posten van het onderdeel. Kost het veel voor te vervangen ? Ik zou precies toch niet verder rijden
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Morgen plaats ik een foto van het onderdeel.
Als je op de quad zit, de linkse kant.
Onderaan in dat motordeksel was er een barst, ik heb het tandje erbij gekregen maar weet niet van welke versnelling het is...
Lijkt me iets raars, alvast bedankt voor de reacties !
Als je op de quad zit, de linkse kant.
Onderaan in dat motordeksel was er een barst, ik heb het tandje erbij gekregen maar weet niet van welke versnelling het is...
Lijkt me iets raars, alvast bedankt voor de reacties !
Hier de beloofde foto's :
Hopelijk is het zo wat duidelijker
Hopelijk is het zo wat duidelijker
-
- Quadracer
is dat niet van je starterkrans of ronsel van je startmotor? die zit namelijk op die plek
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat denk ik ook z400_racer
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider