Maat rijdt quad totalloss!
Maat rijdt quad totalloss!
Gister ff me quad (Kymco KXR250) uitgeleend aan maatje van me. Wordt kwartier later gebeld dat ie over de kop is geslagen en dat ie flink schade heeft. Komt ie terug gereden, lijkt niet al te erg. Ik kijk vandaag:
- Remhendels krom
- Kappen dik geschaafd
- Voorbumper beschadigd
- Teller gedeukt
- Velg achter gedeukt
- Achteras krom
en overal en nergens nog rol schade van het over de kop slaan. Nu weten we van elkaar, brokken = dokken. Hij wilde het ook betalen of zijn verzekering. Maar hoe pak je zoiets aan>? Ik heb voor a.s. maandag een afspraak gemaakt bij Quadcenter in Geldermalsen voor taxatie van de schade. Maar waar verhaal ik de schade op? Gewoon zijn std WA verzekering? En wat moet ik tegen mijn verzekering zeggen?
Hij is namelijk gewoon WA verzekerd, maar aangezien dit niet mijn schuld is moet ik toch schadeloos gesteld worden? .. Heb zelf alleen ervaring met schade / verzekering met de motor maar dat was makkelijk, die was allrisk verzekerd.
Hoor graag wat tips of begeleiding!
- Remhendels krom
- Kappen dik geschaafd
- Voorbumper beschadigd
- Teller gedeukt
- Velg achter gedeukt
- Achteras krom
en overal en nergens nog rol schade van het over de kop slaan. Nu weten we van elkaar, brokken = dokken. Hij wilde het ook betalen of zijn verzekering. Maar hoe pak je zoiets aan>? Ik heb voor a.s. maandag een afspraak gemaakt bij Quadcenter in Geldermalsen voor taxatie van de schade. Maar waar verhaal ik de schade op? Gewoon zijn std WA verzekering? En wat moet ik tegen mijn verzekering zeggen?
Hij is namelijk gewoon WA verzekerd, maar aangezien dit niet mijn schuld is moet ik toch schadeloos gesteld worden? .. Heb zelf alleen ervaring met schade / verzekering met de motor maar dat was makkelijk, die was allrisk verzekerd.
Hoor graag wat tips of begeleiding!
Yamaha R6 2003 // Kymco KXR 250 2004
Re: Maat rijdt quad totalloss!
ay ay. Tja ik zou zeggen leen nooit zomaar je quad uit. Velen onderschatte het rijden met een quad.
( maar dat zul je nu wel geleerd hebbe )
Als hij egt dokt zou ik proberen te regelen handje contantje. ( omdat hij anders meer voor de verzekering moet gaan betalen. [meesta] )
( maar dat zul je nu wel geleerd hebbe )
Als hij egt dokt zou ik proberen te regelen handje contantje. ( omdat hij anders meer voor de verzekering moet gaan betalen. [meesta] )
Zou hem nooit op me motor laten rijden, dat is de lust en zin in me leven. (dan pas vriendin)
Quad vind ik niet zo erg... die kenne meestal wel stootje hebben en heb je niet zo veel ervaring voor nodig.
Was alleen dom van hem om te gaan driften door het zand en dan het asfalt in een bocht op te knallen
Jaa mij maakt het niet uit hoe ik het geld krijg, als het er maar komt. Contant zou het beste zijn, maar zoveel heeft ie toch niet. Dus dat wordt wss verzekeringswerk.
Quad vind ik niet zo erg... die kenne meestal wel stootje hebben en heb je niet zo veel ervaring voor nodig.
Was alleen dom van hem om te gaan driften door het zand en dan het asfalt in een bocht op te knallen
Jaa mij maakt het niet uit hoe ik het geld krijg, als het er maar komt. Contant zou het beste zijn, maar zoveel heeft ie toch niet. Dus dat wordt wss verzekeringswerk.
Yamaha R6 2003 // Kymco KXR 250 2004
AY! dat doet zeer aan zijn portomonnee, daarom moet je niet leenen he , quad rijde is niet zomeer net als fietsen veel succes zal ik zeggen
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Easy Quadrider
Denk niet dat je wat van zijn verzekering gaat krijgen want als ik mn auto uitleen aan jou en jij rijdt m total loss dan heb ik nix...
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
- cyberdrone
- Quadracer
Wel eerlijk gezegd denk ik niet dat er een verzekering is die dit zal betalen (tenzij een omnium / all risk) dus laat de schade opmeten, en laat je maat zal zijn zuur verdiende centjes aan jou overhandigen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Kan hij dat niet bij familiale steken ?
-
- Quad Master
- Contacteer:
zou me iets bedenken als ik jou was meschien quad ergens afgevallen of ertegen aangereden
je bent toch goede vrienden[ik zou men vriend die niet veel heeft toch een beetje helpen]
hoop dat hij zelf niks heeft
ja en anderen op je quad laten rijden vind ik niks mis mee,indien men er fatsoendelijk mee omgaat
is toch fijn als iemand je een ervaring laat delen
je bent toch goede vrienden[ik zou men vriend die niet veel heeft toch een beetje helpen]
hoop dat hij zelf niks heeft
ja en anderen op je quad laten rijden vind ik niks mis mee,indien men er fatsoendelijk mee omgaat
is toch fijn als iemand je een ervaring laat delen
- joyride
- Quadrider
Heeft die maat van je geen auto, want dan zegt ie toch dat ie met zijn auto tegen je quad heeft gezeten, toen je quad stond gepakeerd (zijn schuld dus) dan krijg jij je centjes en kost het die maat van jou niet zo heel veel
Greetz
Greetz
ja tot je word gepakt voor fraude dan piep je wel anders.joyride schreef:Heeft die maat van je geen auto, want dan zegt ie toch dat ie met zijn auto tegen je quad heeft gezeten, toen je quad stond gepakeerd (zijn schuld dus) dan krijg jij je centjes en kost het die maat van jou niet zo heel veel
Greetz
dan sta je gelijk op een zwarte lijst bij verzekeraars en dat wil je echt niet.
er zal ook vast wel wat in je polis staan hierover.
Yamaha raptor 700r 2007
- joyride
- Quadrider
sorry was vergeten dat er hier allemaal van die "eerlijke" mensen zijn
Maar k denk enige manier om ze centjes terug te zien, als ze maat niks heeft........ of je nou moeilijk doet om van de verzekering te krijgen of je krijgt door "beetje te liegen" (komt zo wie zo van een verzekering dus zie het als leugentje voor best wil )
Man die verzekeringsmaatschappijen bestelen ons continue ....maar heb geen zin om hier over te Discussiëren,
probeer alleen iets voor die jongen verzinnen zodat ie teminste nog comprisatie heeft
Greetz.
Maar k denk enige manier om ze centjes terug te zien, als ze maat niks heeft........ of je nou moeilijk doet om van de verzekering te krijgen of je krijgt door "beetje te liegen" (komt zo wie zo van een verzekering dus zie het als leugentje voor best wil )
Man die verzekeringsmaatschappijen bestelen ons continue ....maar heb geen zin om hier over te Discussiëren,
probeer alleen iets voor die jongen verzinnen zodat ie teminste nog comprisatie heeft
Greetz.
Je vergeet even dat ik vervolgens ga betalen voor de fraude die jij hier aanbeveelt.joyride schreef:sorry was vergeten dat er hier allemaal van die "eerlijke" mensen zijn
Greetz.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
- joyride
- Quadrider
Man lees overal op het form hoe jij je best doet om je barossatje (zijn eerlijke mensen die barossa rijders twee keer een barossa rijder regeerd ) op te voeren , dat vind de verzekering vast wel fijn als je daar door een aanrijding veroorzaakt,Jazzy schreef:Je vergeet even dat ik vervolgens ga betalen voor de fraude die jij hier aanbeveelt.joyride schreef:sorry was vergeten dat er hier allemaal van die "eerlijke" mensen zijn
Greetz.
denk dat de veel schade woord verhaalt door mensen die een ongeluk met hun op gevoerde voertuigen maken .
maar zo als ik al zij heb geen zin om hier over Discussiëren
Greetz.
Als iedereen eerlijk omgaat met de verzekering hoeven we met z'n allen zo min mogelijk verzekeringskosten te betalen.
Een betere wereld begint bij jezelf
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Quad Expert
- Contacteer:
idd, en zo is het met ALLES!Boncari schreef:Als iedereen eerlijk omgaat met de verzekering hoeven we met z'n allen zo min mogelijk verzekeringskosten te betalen.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}