volgorde
volgorde
hallo , ben nieuw op het forum , heb een yamaha raptor 700 gekocht , leuk ding , maar zou hem graag motorisch wat willen tunen , heeft iemand de juiste volgorde , naarmate mijn geld terug vordert eh , maar als ik me iets moet aanschaffen , enkel het beste he .
heb al gehoord van power commanders , uitlaat ,enz ,...
groetjes
heb al gehoord van power commanders , uitlaat ,enz ,...
groetjes
Re: volgorde
andere luchtfilter,powercomander en uiltaat en dan ga je al een mooie vermogenwinst hebben
thanx dude , wat zijn zoal de beste merken ? geld speelt geen rol , ik heb nu toch al genoeg gespaardairwolf schreef:andere luchtfilter,powercomander en uiltaat en dan ga je al een mooie vermogenwinst hebben
-
- Quadracer
daar hebt ge vrij uitgebreide keuze's in hoor:)
luchtfilters twinair, dt1,k&n,...
powercommander van powercommander zelf
uitlaat leovince,van hasselt, rhino, fp, yoshimura, doma, noem maar op
en een exacte volgorde qua tuning bestaat niet echt per onderdeel, je doet gewoon waar je zin in hebt
luchtfilters twinair, dt1,k&n,...
powercommander van powercommander zelf
uitlaat leovince,van hasselt, rhino, fp, yoshimura, doma, noem maar op
en een exacte volgorde qua tuning bestaat niet echt per onderdeel, je doet gewoon waar je zin in hebt
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
ok , als ik eraan begin post ik wel wat foto's
zal er een heus projectje van maken
merci voor de hulp alvast
is er misschien nog volk van balen of omstreken aanwezig ?
zal er een heus projectje van maken
merci voor de hulp alvast
is er misschien nog volk van balen of omstreken aanwezig ?
niemand van balen of omstreke ?
Check ik ben van Mol-Rauw
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
- Danny
- Quadrider
Ikke van mol-wezel
Dus toch nog mensen van in de buurt. Kheb nen hele tijd geleden bij ons achter nog iemand gezien maar voor de rest niks hier in de omgeving.
Dus toch nog mensen van in de buurt. Kheb nen hele tijd geleden bij ons achter nog iemand gezien maar voor de rest niks hier in de omgeving.
2008 Can am outlander 800 max
- streetdevil
- Toeschouwer
Buiten luchtfilter, uitlaat en powercommander... vergeet ook niet een ander tandwiel verhouding... Dit help ook altijd
Make way 4 some Yoshimura power !
Ander tandwiel helpt niet om meer vermogen te krijgen....
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
- streetdevil
- Toeschouwer
Das waar maar helpt wel om het vermogen te gebruiken...
Als je bij een originele tandwielverhouding blijft moet je sowiso vrij snel verleggen van versnelling, dus je hebt dingen aangepast in de motor waardoor je meer vermogen hebt zul je zeker sneller optrekken tot dat je moet verleggen... (vrij rap toch)
Dus als de motor toch meer vermogen heeft kan je doormiddel van het aanpassen van de tandwielen langer optrekken met genoeg kracht + hogere topsnelheid... En kan je je totale vermogen gebruiken...
Tis natuurlijk ook te zien bij gewone cross-banden of baanbanden die namelijk kleiner zijn... Bijna iedereen doet dit zeker als je baanbanden plaatst...
Als je bij een originele tandwielverhouding blijft moet je sowiso vrij snel verleggen van versnelling, dus je hebt dingen aangepast in de motor waardoor je meer vermogen hebt zul je zeker sneller optrekken tot dat je moet verleggen... (vrij rap toch)
Dus als de motor toch meer vermogen heeft kan je doormiddel van het aanpassen van de tandwielen langer optrekken met genoeg kracht + hogere topsnelheid... En kan je je totale vermogen gebruiken...
Tis natuurlijk ook te zien bij gewone cross-banden of baanbanden die namelijk kleiner zijn... Bijna iedereen doet dit zeker als je baanbanden plaatst...
hoeveel hoger zal de top liggen , rij nu standaard , en rij , als de meter juist is 126 km/h ong
- streetdevil
- Toeschouwer
Tis te zien ofda je baanbanden steekt of niet...
Baanbanden vanachter zijn kleinere wielomtrek dus dan is je top minder. Maar met die tandwielen dan komt de top wel weer op etzelfde uit...
Hogere top => tandwiel achter kleiner...
Baanbanden vanachter zijn kleinere wielomtrek dus dan is je top minder. Maar met die tandwielen dan komt de top wel weer op etzelfde uit...
Hogere top => tandwiel achter kleiner...
baanbanden
Dubbele doma uitlaat, powercomander.