denk je dat het het "verzekeringswezen" kost elk jaar aan de niet verzekerde voertuigen die een aanrijding veroorzaken of iets kapot rijden

Maar jullie hebben gelijk, was ook heel verkeerd van mij om dat te zeggen ,

Greetz
ik ben landbouw verzekerd he....joyride schreef:Hey Roelof kom op nou.... jij hebt geen kenteken, maar rijd wel eens stukje over de weg..
denk je dat het het "verzekeringswezen" kost elk jaar aan de niet verzekerde voertuigen die een aanrijding veroorzaken of iets kapot rijden![]()
Maar jullie hebben gelijk, was ook heel verkeerd van mij om dat te zeggen ,![]()
Greetz
Het morele aspect mag je helemaal zelf uitzoeken, maar blijkbaar voel je dat prima aan want je gaat flink in de verdediging.joyride schreef:Man lees overal op het form hoe jij je best doet om je barossatje (zijn eerlijke mensen die barossa rijders twee keer een barossa rijder regeerd) op te voeren , dat vind de verzekering vast wel fijn als je daar door een aanrijding veroorzaakt,
denk dat de veel schade woord verhaalt door mensen die een ongeluk met hun op gevoerde voertuigen maken .
maar zo als ik al zij heb geen zin om hier over Discussiëren.
ThaGaruda schreef:Net ff bij de quadzaak geweest, maar hij is financieel totall loss verklaard. Krijg woensdag het officiele rapport.
Achteras was krom (zou 900e kosten) en dan nog alles erom heen wat vervangen moest worden.
Dus dat wordt opzoek gaan naar een andere quad helaas. Mensen nog leuke aanbiedingen