Hallo iedereen..
Omdat mijn crossbanden van mijn raptor 350 ver op zijn heb ik besloten op eens naar nieuwe te gaan zoeken..
Wie weet wat de standaard maten zijn van de velgen van een raptor 350?
Iemand die me een goede band kan aanraden?
Wie heeft ervaring met de Innova IA-8002 en 8003?
Grtz Nico
Crossbanden voor raptor 350?
- raptor350
- Quadracer

Re: Crossbanden voor raptor 350?
Ik heb op men raptor350 , 3000km geleden 4 * kenda klaws gestoken.
Wel dure bandjes ( 90 euro per stuk voor de achterbanden en 70 per stuk voor de voorbanden )
Maar ben er wel zeer tevreden over!! Zeer sterke banden = je rijdt ze bijna nooit plat!
hebben echt goede grip in de modder enzo , en ik ga er vaak mee gaan crossen in bossen enz, geen enkel probleem voor de banden. Wel gaan ze rap slippen op de baan als het geregent heeft
Nog een voordeel is dat ze zeer slijtvast zijn!
De originele banden zijn echt waardeloos!
greetzzzz
Wel dure bandjes ( 90 euro per stuk voor de achterbanden en 70 per stuk voor de voorbanden )
Maar ben er wel zeer tevreden over!! Zeer sterke banden = je rijdt ze bijna nooit plat!
hebben echt goede grip in de modder enzo , en ik ga er vaak mee gaan crossen in bossen enz, geen enkel probleem voor de banden. Wel gaan ze rap slippen op de baan als het geregent heeft
Nog een voordeel is dat ze zeer slijtvast zijn!
De originele banden zijn echt waardeloos!
greetzzzz
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
Re: Crossbanden voor raptor 350?
Het zijn goeie all-round banden voor hun prijs. Zeer slijt vast (net als de kenda's), maar hierdoor hebben ze wel wat te weinig grip op hardere parcours. Wij rijden er al meer als een jaar mee op parcours en ze zijn nog ni versleten, maar hebben we wat te weinig grip.
Ik zou je de Kenda's aanraden of de ITP Holeshot of de Goldspeed SX. Maar met de twee laatste wel enkel crossen, want op de baan zullen ze snel slijten.
Ik zou je de Kenda's aanraden of de ITP Holeshot of de Goldspeed SX. Maar met de twee laatste wel enkel crossen, want op de baan zullen ze snel slijten.
‰ Quadracing Team