Papieren verkrijgen Yamaha Blaster

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
pik-pik
Toeschouwer
Toeschouwer

Papieren verkrijgen Yamaha Blaster

Bericht door pik-pik »

Beste Mede quad rijders.

Ik ben al ruimere tijd in bezit van een Yamaha Blaster wat me echt perfect bevalt.
Ik ben sinds 2 jaar woonachtig in België en aangezien ik hier lekker achteraf woon leef je hier perfect met die 200 cc.
Probleem is eigenlijk dat ik ook wel eens naar kennissen wil in Nederland(10 km verderop).
Het politie beleid in België is een tikkie strenger dan in Nederland en kan het niet veroorloven om hier zonder kenteken rond te gaan rijden dus wil ik hem op Belgisch kenteken hebben.
Hiervoor heb ik een zogenaamd homologatie attest of ECC papier voor nodig.
Aangezien de Blaster al enkele jaren oud is en ik deze 2dehands heb gekocht heb ik geen van beide papieren.
Weet iemand waar ik hieraan kan komen(heeft iemand een E-mail adres van de importeur of iets dergelijks?)
2 weken geleden kon ik er nog net tusenuit poffen maar ben deze wildwest tafferelen niet van plan ze dagelijks uit te moeten voeren.

Hoop graag van jullie te horen.
LeOke
Quadrider
Quadrider

Re: Papieren verkrijgen Yamaha Blaster

Bericht door LeOke »

als je je chassisnummer doorbelt naar yamaha (is dat niet dieteren hier?) kunnen zij zeggen of je de quad kan homologeren of niet... en anders moet je papieren van een andere blaster nemen (WAT NIET MAG :))
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door dieseltank »

LeOke schreef:als je je chassisnummer doorbelt naar yamaha (is dat niet dieteren hier?) kunnen zij zeggen of je de quad kan homologeren of niet... en anders moet je papieren van een andere blaster nemen (WAT NIET MAG :))
of n frame kope mt papieren en alles daar inbouwen... :roll: (mag wel toch?)
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
pik-pik
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door pik-pik »

Ik heb i.d.d. ook al een tijdje gekeken voor een frame maar kan op internet geen los frame met papieren krijgen.
Schade "Blasters" zijn er ook niet te vinden want ze gaan niet kapot :D (degelijkheid kan dus ook wel eens zijn nadeel hebben.haha).
Dus heeft iemand nog een sugestie,of is er iemand die thuis nog ergens in een hoekje een Frame heeft staan dan hoor ik dat natuurlijk graag van jullie 8)
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Plaats reactie