Na veel te hebben uitgekeken naar een quad voor begin volgend jaar, ben ik beginnen zoeken op het internet naar allerlei quads....
In't begin keek ik naar de Bashan 200cc, door zijn prijs qua prestaties, dit bracht me naar de Shineray 250cc STXE, omdat die nog beter leek.
Dit bracht me naar het sport model Shineray STIXE 250cc, welk bleek veel problemen te hebben, en vanweze mijn jonge leeftijd van 14 jaar (wanneer ik de quad aanschaf ben ik al 15) wou ik niet altijd mijn quad voor onderhoud brengen, etc..
Ik werd daar na aangeraden om voor de Blaster te gaan, en 2dehands vond ik de nog betere Banshee voor een redelijke prijs van 3500 euro! Naar mijn teleurstelling, vond ik uit dat al die legendarische Yamahas 2-tacts zijn, en dat ze bijna evenveel benzine gebruiken als autos. Hier vond ik uit dat een 2-tact quad geen solutie is, dus kijk ik naar andere....
Nu ben ik aangeraden om voor een splinternieuwe Barossa 250cc te gaan, die zo gezegt goed van kwaliteit zijn....
Omdat het een Asiatische merk is, zouden jullie mij het kunnen aanraden? En het betekent niet dat hij een Honda motor heeft dat hij erg betrouwbaar is, kijk naar de Shinerays!
Anyway, ik heb zojuist ook de Suzuki Extreme 300cc gevonden, http://www.miniracers.be/atv-300cc-suzuki.htm, welk zouden jullie aanraden?
Bedankt...
PS: Tweedehands quads van die 450cc sport quads mogen ook aangeraden mogen
Ok cheers.
Alvast Bedankt!