men eerste 4x4 quad
men eerste 4x4 quad
hallo , ben nieuw op het forum hier , heb vandaag men eerste 4x4 quad afgehaald een yamaha grizzly 660
heb em pas dus zal afwachte zijn hoe de prestaties zijn
hier alvast een paar fotos , mss is de quad bij iemand bekent ?
heb em pas dus zal afwachte zijn hoe de prestaties zijn
hier alvast een paar fotos , mss is de quad bij iemand bekent ?
Re: men eerste 4x4 quad
Nice ride, veel plezier ermee ik heb ook zo een Grizzly 660
ziet er goed uit.
Veel 4x4 en rij plezier
Veel 4x4 en rij plezier
bedankt
@ charger 69 : hoe hard gaat uwe ongeveer ? mijne gaat maar een 90 , wel op 27 inch banden , heb wel altijd ne yfz 450 gehad mss da ik daar wa veel mee vergelijk
@ charger 69 : hoe hard gaat uwe ongeveer ? mijne gaat maar een 90 , wel op 27 inch banden , heb wel altijd ne yfz 450 gehad mss da ik daar wa veel mee vergelijk
Eerlijk gezegd heb ik er nooit echt op gelet maar volgens de teller gaat hij 113 km/h maar dit moet ik toch eens eerst even bevestigen met een GPS.
Ik heb er wel een andere powercommander, uitlaat van HMF, en aangepaste sproeiers opzitten, en ik moet zeggen hij gaat er als een speer vandoor voor zo een log monster met zijn gewicht.
Alsi ik vol gas geef gaat hij gewoon omhoog zonder aan het stuur te trekken
Ik heb er wel een andere powercommander, uitlaat van HMF, en aangepaste sproeiers opzitten, en ik moet zeggen hij gaat er als een speer vandoor voor zo een log monster met zijn gewicht.
Alsi ik vol gas geef gaat hij gewoon omhoog zonder aan het stuur te trekken
Mooi man nu nog modder en het is helemaal compleet
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
- cyberdrone
- Quadracer
mooie quad ! veel plezier ermee, post binnenkort maar wat actiefoto's !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
ja die van mij zal nog standaard zijn eh dus kan die 90 km/h wel kloppe
enja die modder heeft em gistere al gezien , ik heb 5 jaar 4x4 met jeeps gerede en sta toch wel te kijke wa zo ne quad in de modder kan
als er hier iemand in de buurt es ni alleen wilt gaan rijde laat maar iets weten zou ik zegge
enja die modder heeft em gistere al gezien , ik heb 5 jaar 4x4 met jeeps gerede en sta toch wel te kijke wa zo ne quad in de modder kan
als er hier iemand in de buurt es ni alleen wilt gaan rijde laat maar iets weten zou ik zegge
- Michael_Dee
- Quadrider
mooie quad voor je eerste 4x4
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
- Baloeke...
- Quadfanaat
Hoi hoi,
Ik zie dat je je quad bij de Quadshop gekocht hebt in Alken...
Ik wil wel eens mee gaan rijden met je... Ik ben van net langs Alken...
Heb daar een Goes 520 Max gekocht en ben tot nu toe nog zeer content van de beestje...
Ge laat maar eens iets weten !
Groetjes,
Baloeke
Ik zie dat je je quad bij de Quadshop gekocht hebt in Alken...
Ik wil wel eens mee gaan rijden met je... Ik ben van net langs Alken...
Heb daar een Goes 520 Max gekocht en ben tot nu toe nog zeer content van de beestje...
Ge laat maar eens iets weten !
Groetjes,
Baloeke