Krant artikel quad
Re: Krant artikel quad
ik heb erop gereageerd ik ben benieuwd of ze het erbij gaan zetten!
wat een stelletje kl**tz***en die daar zop op reageren jaloerse mensen
Mijn extra grote KittyCat
Ik Sprak toevallig ook iemand hierover.
Hij had onlangs ook een discussie met iemand. Deze mens was aan het wandelen in het bos en hij aan het rijden. Hij zei dat hij blij moest zijn dat hij kon lopen in het bos. Er zijn ook mensen bij zoals hem die niet langer dan een paar minuten kunnen lopen ivm slechte of verslete botten en dat ieder zo op zijn manier van de natuur kan genieten.
Hij had onlangs ook een discussie met iemand. Deze mens was aan het wandelen in het bos en hij aan het rijden. Hij zei dat hij blij moest zijn dat hij kon lopen in het bos. Er zijn ook mensen bij zoals hem die niet langer dan een paar minuten kunnen lopen ivm slechte of verslete botten en dat ieder zo op zijn manier van de natuur kan genieten.
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
-
dieseltank
- Quad Expert

- Contacteer:
wa een klote mensen GVD

Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS
( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op di 23 mar, 2010 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb enige tijd geleden een quad gekocht bij de ondervraagde, ene moet zeggen dat het een open man is. Hij heeft duizenden pagina's accesoires en tuning spullen voor de quad. Als er iets op maat gemaakt moet worden moet je ook bij hem wezen.
Bossen hier, bossen daar, amazone dat is natuur. De fik erin!
Moeten ze maar crossbanen openen. Ik ben geen crosser, maar reeg me wel op om die zondag-gasten. Zijn meestal ook nog dagjes-mensen die van 50km verder komen en dan even vertellen wat wel en niet mag.
Ik word ook altijd boos aangekeken en rijd gewoon met db killer en orginele uitlaat. Maar het geluid maakt 20km harder.
Bossen: Fik erin.
Moeten ze maar crossbanen openen. Ik ben geen crosser, maar reeg me wel op om die zondag-gasten. Zijn meestal ook nog dagjes-mensen die van 50km verder komen en dan even vertellen wat wel en niet mag.
Ik word ook altijd boos aangekeken en rijd gewoon met db killer en orginele uitlaat. Maar het geluid maakt 20km harder.
Bossen: Fik erin.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Denus
- Quadrider

- Contacteer:
Ik was afgelopen zaterdag nog bij Brabant Quads, heb daar een DS450X besteld (met inruil van mijn ex-huidige quad).
Perry heeft mij aangeboden om mijn trailer bij hem op zijn terrein te laten staan totdat de DS450X kan worden ophehaald. Klasse! Scheeld mij weer een hoop gedoe. (voor alle geintereseerde: er zit een goed slot op)
Ik heb de comments ook gelezen, bij sommige denk je meteen aan zo'n gereformeerde oude zuurpruim die er een hobby van maakt om zoveel mogelijk klachten in te dienen bij de gemeente.
Perry heeft mij aangeboden om mijn trailer bij hem op zijn terrein te laten staan totdat de DS450X kan worden ophehaald. Klasse! Scheeld mij weer een hoop gedoe. (voor alle geintereseerde: er zit een goed slot op)
Ik heb de comments ook gelezen, bij sommige denk je meteen aan zo'n gereformeerde oude zuurpruim die er een hobby van maakt om zoveel mogelijk klachten in te dienen bij de gemeente.