Bashan Extreme 200cc

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
quadstyle
Toeschouwer
Toeschouwer

Bashan Extreme 200cc

Bericht door quadstyle »

Beste forumleden, even een vraagje.

Ik heb twee EXTreme 200cc zwart/zilver Bashan's (type BS200S-7 zoals foto hieronder) waar ik wel eens wat meer van zou willen weten.

Ondanks dat ik gewoon tevreden ben omtrent de verhoudingen qua prijs / kwaliteit / prestatie is er niet zoveel te vinden over een eventuele "officiele" distributeur van deze specifieke modellen. De firma Quadstore.nl in Lunteren verkoopt ze en adverteert ermee, en naar mijn weten lijken ze kennelijk de enige te zijn. Ik weet dat Bashans geOEM'ed worden voor verschillende importeurs zoals Agm, Bemi Germany, Misschien Shineray, Huntkey, Catbrier en Extreme, maar wie maakt het model EXTreme nu eigenlijk?

In eerste instantie dacht ik dat die gasten van QuadStore uit Lunteren degene zouden zijn die zo'n Bashan omtoveren tot een EXTreme met wat eigen spuitwerk en dan die EXTreme stickertjes erop, maar op hun website las ik de volgende citaat: "Quad-store.nl is de officiele importeur van EXTreme Quads". Beetje verwarrend voor mij, want zijn zij dan die zogenaamde importeur, maakt de Chinese Bashan fabrikant ze misschien tot een EXTreme, of is er toevallig nog ergens een echte EXTreme distributeur?

Dit had ik graag eens exact geweten, met name over mijn zwart/zilver modelletjes.

Wie weet hierover het naadje van de kous?

Verder is er van dit type ook een geel/zilver model in omloop, zoals te zien op de foto hieronder, en inmiddels een hele nieuwe reeks modellen:
Afbeelding
Plaats reactie