Hoi allemaal,
Wij hebben thuis een shineray stixe.
Opzich een goede quad mits een paar aanpassingen.
Nu zitten wij alleen met een probleem.
Eerst waren de steuntjes van de fan afgebroken maar dat is weer opnieuw gelast.
Nu was het onderste steuntje afgebroken van de fan en ook nog is een steuntjes van de radiator
meer mensen die hier last van hebben?
greetz
radiator en fan shineray stixe
-
- Toeschouwer
Re: radiator en fan shineray stixe
Yep,
Bij mijn nieuwe radiator zijn de bovenste steuntjes ook al weer afgebroken.
Oplossing weet ik nog niet maar mocht ik iets weten dan hoor je dat wel.
Gr Manuel
Bij mijn nieuwe radiator zijn de bovenste steuntjes ook al weer afgebroken.
Oplossing weet ik nog niet maar mocht ik iets weten dan hoor je dat wel.
Gr Manuel
wij hebben nu zegmaar een soort van stuuntje aan de bovenkant dat de radiator erin hangt.
dus de radiator zit er niet vast aangelast maar zit tussende stuuntjes geklemt met rubbertjes.
Dit zorgt ervoor dat hij aan de bovenkant goed vast zit en dat er bij trillingen de boel niet afbreekt door de rubbers.
dit moet dus nu ook aan de onderkant zodat niet WEER de boel afbreekt.
greetz
dus de radiator zit er niet vast aangelast maar zit tussende stuuntjes geklemt met rubbertjes.
Dit zorgt ervoor dat hij aan de bovenkant goed vast zit en dat er bij trillingen de boel niet afbreekt door de rubbers.
dit moet dus nu ook aan de onderkant zodat niet WEER de boel afbreekt.
greetz
Hallo,
Ik heb precies het zelfde probleem en heb hem op dit moment bij de dealer staan. Ik ben benieuwd wat ie er aan gaat doen.
grt
pierre
Ik heb precies het zelfde probleem en heb hem op dit moment bij de dealer staan. Ik ben benieuwd wat ie er aan gaat doen.
grt
pierre
De radiator hangt bij ons in een U vormige beugel met daartussen aan de binnenkant rubbers. Zowel onder als boven dit werkt perfect en breekt niet af!
GREETZ
GREETZ
Hallo
De oplossing is er want het is een bekend probleem waarbij de leverancier nu een nieuwe radioator ontwikkeld heeft. Deze nieuwe radiator is groter en leverd ook meer koelvermogen. Ziet er ook veel stabiler uit. Ik merk duidelijk dat de temperatuur niet zo snel omhoog komt als bij de oude.
Nogmaals als je radiator om wat voor reden kapot gaat dan krijg je dus automatisch een gemodificeerde versie van de radiator.
Ziet er ook sterker uit. Ben vandaag pas gaan rijden kan er dus verder nog niet veel over vertellen.
De oplossing is er want het is een bekend probleem waarbij de leverancier nu een nieuwe radioator ontwikkeld heeft. Deze nieuwe radiator is groter en leverd ook meer koelvermogen. Ziet er ook veel stabiler uit. Ik merk duidelijk dat de temperatuur niet zo snel omhoog komt als bij de oude.
Nogmaals als je radiator om wat voor reden kapot gaat dan krijg je dus automatisch een gemodificeerde versie van de radiator.
Ziet er ook sterker uit. Ben vandaag pas gaan rijden kan er dus verder nog niet veel over vertellen.