project vragen

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
giax
Quadfanaat
Quadfanaat

project vragen

Bericht door giax »

nou ik wil dus heel wat dingen gaan doen aan mijn quad maar heb nog nooit zoiets uit elkaar gehaald,,,, als ik er aan begin ( terug in elkaar zetten is dat moeilijk ? en lassen doen jullie dat op gas of met elektrode... ik wil frame verlagen, verstevigen, andere kleur maken, etc etc etc
VooDoodoll
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: project vragen

Bericht door VooDoodoll »

Daar zou ik nie aan beginne bij uw quad...

Spaar u tijd en geld uit en koop een A merk dan gaat ge er veel meer aan hebben.
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.

(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan :( )
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AdlyRS »

VooDoodoll schreef:Daar zou ik nie aan beginne bij uw quad...

Spaar u tijd en geld uit en koop een A merk dan gaat ge er veel meer aan hebben.
en wat is dit dan voor antwoord mischein heeft hij het geld niet voor een yamha/suzuki
ik weet niet wat die nu heeft maar om te zeggen daar zou ik niet aan beginnen
Mijn extra grote KittyCat
giax
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door giax »

ik vind het gewoon leuk om te hobbien, aangezien dit me eerste quad is die ik sinds 3 weken heb, wil er gewoon lekker aan sleutelen... en doen, als ik echt overtuigd ben dat ik quad wil blijven rijden, dan ga ik pas sparen voor een yamaha... dus heb 2 a 3 jaar geduld
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door dieseltank »

alles op een rijtje leggen hoe je het uit elkaar haalt, en zo doe je omgekeerd het rijtje weer in elkaar :idea:

in elkaar is ongeveer net zo makkelijk als uit elkaar halen, je moet bij allebei goed nadenken en onthouden hoe het heeft gezeten... :roll:

foto's maken is altijd makkelijk om terug te zien. :D

veel succes er mee :wink:
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Veel foto's maken, van alles wat je tegen komt. Telkens als je weer een stap verder bent...

Alles wat je tegen komt gelijk opschrijven of oplossen... niet iets laten liggen zodat je het later weer tegen komt. En als je eraan begint... doe het dan gelijk goed!

Over lassen:
- elektrisch: Alleen gebruiken voor grof en vuil laswerk, fijn laswerk is wel mogelijk maar niet aan te raden.
- Mig/mag: meestal met CO2 als beschermgas. De makkelijkste manier van lassen. Vooral gebruikt om snel
aan het frame te lassen etc.
- Tig: Hiermee kun je hele fijne lassen maken, dit ziet er over het algemeen het netst uit.. Bij grotere lassen breng
je wel vaak meer warmte in het materiaal, wat niet heel erg bevorderlijk is voor zwaar belaste onderdelen.

In grove lijnen... elektrisch las apparaat heb je al voor paar tientjes, Mig/mag/tig kost paar honderd euro minimaal!

Succes!
No Can't Do!
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

Mig/mag en tig is ook elektrisch, je bedoeld waarschijnlijk lassen met electrode. :idea:
Voor de rest volkomen gelijk :bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Plaats reactie