Hasselt Studenten Regatta 2009

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Hasselt Studenten Regatta 2009

Bericht door stompie »

Dit jaar is de zesde keer de Hasseltse Studenten Regatta waar ik aan deelneem in de ploeg van de Xios Hogeschool. Dit is een roeiwedstrijd tussen de drie hogescholen (xios, phl en khlim) en de universiteit Hasselt.

Dit evenement met een gemiddeld aantal van 5000 toeschouwers vind plaats op 6 mei aan de tuikabelbrug in Godsheide

Hier het programma

15.00u
start vlottenbouw - 15 studenteverenigingen vaardigen 6 leden af om met een vlot het kanaal over te peddelen. Maar eerst moet een vlot worden gebouwd
16.00u
opening regattadorp - De tapinstallaties en de snackbar zijn geopend.
demonstratie waterski - Formule powerboten zullen waterski-atleten over het kanaal laten scheuren.
17.30u
start vlottenrace - De stoere waterratten mogen hun kunnen tonen in een spannende en hilarische race
18.00u
HASSELT STUDENTEN REGATTA - Het studentikoze topsportevenement bestaat maar voor één ding: De roeiwedstrijd tussen de 4 onderwijssinstellingen.
19.30u
prijsuitreiking - Waar wedstrijden zijn, zijn ook prijzen.
20.00u
Afterparty met:
LUC STEENO
THE FOOLS
DJ JIM

meer info: http://www.hasselt.be/nl/content/4280/h ... -2009.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hopelijk interesseert het jullie en zie ik misschien iemand daar. Zeker komen supporteren voor de XIOS (de gelen).

Greetz en hopelijk tot dan

Simon
--HoNdA 400--
marius
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: Hasselt Studenten Regatta 2009

Bericht door marius »

Naar de fuif achteraf ga ik enkel kunnen komen want heb late op het werk :(

En supporteren doe ik voor de Khlim aangezien ik er enkele jaren op school heb gezeten 8)
Plaats reactie