ik ben naar een blaster wezen kijken !
maar ik wil op mijn 18de er een kenteken op zetten !
blijkbaar kan dit niet omdat het een 2 tak is
klopt dit ?
wat is de top speed van een blaster ?
en heeft hij veel onderhoud nodig ?
graag antwoord
yahama blaster geen kenteken ??????
Re: yahama blaster geen kenteken ??????
eey, Op een blaster kan wel degelijk een kenteken als alles goed is en je knipperlichten hebt, groot licht enz. enz. enz. hebt en als je een frame nummer hebt en als die niet geregistreerd staat als gestolen en ik heb er nog nooit van gehoord dat een 2 takt niet op kentekene kan.. ik heb genoeg blasters gezien met kenteken. de top snelheid licht er aan wat voor opties er op zitten ( uitlaat, enz.) maar orgineel volgens mij tussen de 80 en 90, en veel onderhoud t is geen chinees maar gewoon goed onderhouden, schoonmaken enz. dan ist goed mischien als je veel rijd 1 keer per jaar nieuwe zuiger en een keer nieuwe ketting en tandwielen vervangen maar dat is met alle quads,,,
Zondag kijken : Suzuki LTZ 250
oke bedankt.
kan iemand mij uit leg en een prijs geven over een blaster op kenteken zetten (normale blaster)
kan iemand mij uit leg en een prijs geven over een blaster op kenteken zetten (normale blaster)
-
- Quad Expert
- Contacteer:
jow,
uhh, ik dacht eerst eens gelezen te hebben, dat een 2-takt niet meer zomaar op kenteken kan dacht ik,
eerst moet je de papieren etc hebben. maar volgens mileu eisen is een 2-takt te "zuiperig" en kunnen ze niet meer op kenteken zetten.
wel als hij al op kenteken is etc. kun je er mee rijden. maar om nu in deze tijd een blaster / banshee op kenteken te zetten kon dacht ik niet meer.
je kunt wel een blaster met kenteken en papieren etc kopen, zit natuurlijk wel een prijskaartje aan want ze zijn redelijk zeldzaam
en ik denk als jij nu 14 bent, en op je 18de er mee de weg op wil dat je al iets anders wilt
gwoon rijden tot je 18de en dan verkopen enne quad kopen met kenteken ( zou ik aanraden)
uhh, ik dacht eerst eens gelezen te hebben, dat een 2-takt niet meer zomaar op kenteken kan dacht ik,
eerst moet je de papieren etc hebben. maar volgens mileu eisen is een 2-takt te "zuiperig" en kunnen ze niet meer op kenteken zetten.
wel als hij al op kenteken is etc. kun je er mee rijden. maar om nu in deze tijd een blaster / banshee op kenteken te zetten kon dacht ik niet meer.
je kunt wel een blaster met kenteken en papieren etc kopen, zit natuurlijk wel een prijskaartje aan want ze zijn redelijk zeldzaam
en ik denk als jij nu 14 bent, en op je 18de er mee de weg op wil dat je al iets anders wilt
gwoon rijden tot je 18de en dan verkopen enne quad kopen met kenteken ( zou ik aanraden)
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
2takt quads mogen tegenwoordig volgens mij niet meer op kenteken gezet worden..
Als je een blaster met kenteken zoekt in NL heb je indd een redelijk moeilijke zoekopdracht.
Je kunt de mijne kopen als ik klaar ben..
Greetz!
Als je een blaster met kenteken zoekt in NL heb je indd een redelijk moeilijke zoekopdracht.
Je kunt de mijne kopen als ik klaar ben..
Greetz!
2takt
-
- Quad Expert
Het is zowieso niet de moeite danwel haast onmogelijk om iets wat nooit op kenteken gestaan heeft in NL
wel op kenteken te krijgen. Afgezien van het feit dat het een 2-takt is.
Betere optie is om er 1 uit belgië en die te importeren, je betaald dan wat BPM maar dan heb je wel een kenteken.
Oftewel: vergeet het dat je deze quad op kenteken krijgt!
wel op kenteken te krijgen. Afgezien van het feit dat het een 2-takt is.
Betere optie is om er 1 uit belgië en die te importeren, je betaald dan wat BPM maar dan heb je wel een kenteken.
Oftewel: vergeet het dat je deze quad op kenteken krijgt!
No Can't Do!