Agm/Shineray 250cc.

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Peed
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: do 19 mar, 2009 22:22

Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Peed »

Goedendag,

Ik ben op zoek naar een Agm/Shineray 250cc quad. De watergekoelde versie. Die worden op internet aangeboden voor prijzen vanaf 2300 tot 2600 ongeveer. Incl. kenteken dan.

Het liefst zou ik er 1 tweedehands kopen, maar helaas kan ik (!?) ze totaal niét vinden.. Iemand tips of een goed adres btw?

Stel dat ik er 1 nieuw zou kopen, waar kan ik dat dan het beste doen, bij welke zaak? Zou dan wel graag hebben dat die gelijk goed is. Dus niet trillend en standaard, maar ergens waar ze gelijk een groter sproeiertje erin doen en alles goed aandraaien, als jullie snappen wat ik bedoel..

Wie o wie heeft voor mij tips, zowel voor een tweedehandse of als het echt niet anders kan een gloednieuwe..

(Btw gezeik dat ik geen Chinees moet kopen zit ik niet op te wachten, sorry merk-liefhebbers :D)

Alvast bedankt!!!
Shader_57
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 98
Lid geworden op: do 16 apr, 2009 13:41
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Shader_57 »

Ik ga u echt niet helpen met iets dat je speit van ga krijgen.
Geen chineese quad kopen, geloof mij, serieus; echt niet doen.
Not only skill counts, you need to LOVE your quadbike :P

It will all be ok ik the end, and if it ain't, then it ain't the end :')
Gebruikersavatar
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 17 dec, 2008 16:46

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door AdlyRS »

uhmm shader ten eerste vraag hij daar niet om en ten tweede je hebt zelf niet eens een quad gehad dus kun je nergens over mee praten
Mijn extra grote KittyCat
Peed
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: do 19 mar, 2009 22:22

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Peed »

AdlyRS schreef:uhmm shader ten eerste vraag hij daar niet om en ten tweede je hebt zelf niet eens een quad gehad dus kun je nergens over mee praten
Dankjewel :)

Iemand wel tips?
Gebruikersavatar
joyride
Quadrider
Quadrider
Berichten: 332
Lid geworden op: wo 03 sep, 2008 14:45
Locatie: IJmuiden Noord Holland

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door joyride »

50cc 100cc 250cc 500cc japans chinees ......lekker boeie we zijn gewoon allemaal quad liefhebbers
Peed
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: do 19 mar, 2009 22:22

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Peed »

Shader_57 schreef:
joyride schreef:50cc 100cc 250cc 500cc japans chinees ......lekker boeie we zijn gewoon allemaal quad liefhebbers
Exactly, en daarom moeten we elkaar NIET kriticeren P.
Doe het even via privé berichten als je wilt. En niet dit topic ervoor gebruiken, ik stel vragen; weet je niks, zeg dan niks. Bedankt.
Gebruikersavatar
joyride
Quadrider
Quadrider
Berichten: 332
Lid geworden op: wo 03 sep, 2008 14:45
Locatie: IJmuiden Noord Holland

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door joyride »

Peed schreef:
Shader_57 schreef:
joyride schreef:50cc 100cc 250cc 500cc japans chinees ......lekker boeie we zijn gewoon allemaal quad liefhebbers
Exactly, en daarom moeten we elkaar NIET kriticeren P.
Doe het even via privé berichten als je wilt. En niet dit topic ervoor gebruiken, ik stel vragen; weet je niks, zeg dan niks. Bedankt.
dan had jij hem niet bij algemeen moeten plaatsen maar bij gezocht
Robashan
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 31
Lid geworden op: do 19 feb, 2009 15:58
Locatie: Berghem (Oss)

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Robashan »

Ha Peed,

Gezellig hiero haha,
Ik raad je deze site aan. http://www.chinaquads.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar volgens mij ben ik jou daar al eens tegen gekomen.

Wat betreft de quad.
Ikzelf zou niet op een 2de handse afgaan. Je weet nietwat je koopt. Ikzelf ben voor een nieuwe bashan gegaan. Dit omdat de prijs voor nieuw en 2de hands niet veel scheeld, mits je er een koopt met extra`s zoals wegbanden, kenteken enz.

Tevens zijn er wel wat 2de hands te koop, maar er zijn mensen die met zon ding vanaf de eerste dag vol gas blazen en dan wordt het blokje ook niet oud. vandaar zou ik 500 euro meer uitgeven voor een nieuwe.

Op marktplaats, 2dehands, speurders staat wel wat denk ik.
Als je hem bij ALG koopt kunnen ze vast wel wat voor je doen. Sproeiertje uitlaatje is zo veranderd.

Zelf kenteken opzetten kost je een halve dag + 100 euro kenteken + 100-200 euro bpm dus tel uit je winst

Succes,

:quad: Rob :quad:
Peed
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: do 19 mar, 2009 22:22

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Peed »

Robashan schreef:Ha Peed,

Gezellig hiero haha,
Ik raad je deze site aan. http://www.chinaquads.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar volgens mij ben ik jou daar al eens tegen gekomen.

Wat betreft de quad.
Ikzelf zou niet op een 2de handse afgaan. Je weet nietwat je koopt. Ikzelf ben voor een nieuwe bashan gegaan. Dit omdat de prijs voor nieuw en 2de hands niet veel scheeld, mits je er een koopt met extra`s zoals wegbanden, kenteken enz.

Tevens zijn er wel wat 2de hands te koop, maar er zijn mensen die met zon ding vanaf de eerste dag vol gas blazen en dan wordt het blokje ook niet oud. vandaar zou ik 500 euro meer uitgeven voor een nieuwe.

Op marktplaats, 2dehands, speurders staat wel wat denk ik.
Als je hem bij ALG koopt kunnen ze vast wel wat voor je doen. Sproeiertje uitlaatje is zo veranderd.

Zelf kenteken opzetten kost je een halve dag + 100 euro kenteken + 100-200 euro bpm dus tel uit je winst

Succes,

:quad: Rob :quad:
Dankjewel!

Denk dat je opzich wel gelijk hebt inderdaad. ALG-moto heb ik ook al uitgebreid gesproken, maar sproeiertje vervangen enzo werd al moeilijk zeiden ze; 'We zijn te klein'.

Dus misschien toch wel opzoek naar een nieuwe.

(Zit inderdaad ook op chinaquad.nl) ;)
Scratch
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 802
Lid geworden op: do 05 jul, 2007 17:49

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Scratch »

hey,

wij hebben een shineray stixe hier gekocht:

http://link.marktplaats.nl/237137696" onclick="window.open(this.href);return false;

super aardige vent, Deze man heeft onze shineray ook behoorlijk aangepast en is nu echt een goede betrouwbare quad.

succes

greetz
Peed
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: do 19 mar, 2009 22:22

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Peed »

Dankje. Vind de prijs van 2800 alleen absurd.
Jori
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: do 31 dec, 2009 14:56

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Jori »

Hallo,

ik heb een vraagje,ik heb een Quad Shineray Agm 250cc,mijn benzinemeter blijft steeds pinken,maar is wel vol,heeft iemand dat ook al gehad?en hoe kan je het oplossen?

Grtz Jori :wink:
Shader_57
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 98
Lid geworden op: do 16 apr, 2009 13:41
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: Agm/Shineray 250cc.

Bericht door Shader_57 »

Ik denk dat ik daar onlangs een artikel heb over gelezen bij China Quad NL :wink:.

-->> Maar Gelukkig Niewjaar iedereen ^^ :bier:!
Not only skill counts, you need to LOVE your quadbike :P

It will all be ok ik the end, and if it ain't, then it ain't the end :')
Plaats reactie