Vraag Raptor zonder Papieren.

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Romeo84
Toeschouwer
Toeschouwer

Vraag Raptor zonder Papieren.

Bericht door Romeo84 »

Hoi iedreen,

ik ben nieuw hier op de site heb wel al meerdere malen dingen opgezocht maar helaas kon ik daar weinig over vinden en als iemand daar een link voor heeft let me know please! :)

Mij vraag is stel ik koop een 2de handse yamaha raptor 660,350 of Polaris Predator Zonder papieren in NL of Belgie is er een mogelijkheid om er tog papieren voor te krijgen om ze tog op de weg te krijgen in NL dus dat er gewoon een auto kenteken erop te kunnen laten zettte. en wat zijn daar de kosten van ongeveer??
En Nog een kleine vraag hoe zit het als ik er 1 van belgie naar NL wil invoeren wat zijn daar de kosten van (hoeveel procent van BPM is het) en wat moet er gebeuren om er in Nl op te mogen rijden(Quad met papieren of zonder papieren ).

als sommige mensen links hebben voor deze vragen aub laat effe weten dankje.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Re: Vraag Raptor zonder Papieren.

Bericht door sjmallie94 »

nou zoo lang er een chassie nummer in het frame zit , dan kun je papieren er voor aan vragen aleen dat kost wel wat .
voor blaster dacht ik wat van 200 euro .

en van belgie naar nederland halen , dat heb ik ook gedaan m heb mijne in lommel gehaalt .

het licht ook beetje aan bouwjaar hoeveel het gaat koste ;)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Voor je eentje koopt vraag eerst het chassis nummer en bel naar een merk dealer.
Als hij oorspronkelijk van engeland komt zal het NOOIT lukken om originele papieren te krijgen.
Opletten dus.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Romeo84
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Romeo84 »

cobby schreef:Voor je eentje koopt vraag eerst het chassis nummer en bel naar een merk dealer.
Als hij oorspronkelijk van engeland komt zal het NOOIT lukken om originele papieren te krijgen.
Opletten dus.
Hoezo kan het niet als die uit engeland komt en hoe zit het met duitse of belgie's quad (yamaha raptor) dan daar zou het wel mee lukken om ze op papieren te kunnen krijgen ?? alvast voor de nuttige tips hopelijk kunnen meer mensen of weten mensen meer over dit onderwerp.
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Romeo84 schreef:
cobby schreef:Voor je eentje koopt vraag eerst het chassis nummer en bel naar een merk dealer.
Opletten dus.
Hoezo kan het niet als die uit engeland komt en hoe zit het met duitse of belgie's quad (yamaha raptor) dan daar zou het wel mee lukken om ze op papieren te kunnen krijgen ?? alvast voor de nuttige tips hopelijk kunnen meer mensen of weten mensen meer over dit onderwerp.
De juiste reden weet ik niet maar ik heb het ooit geprobeerd en de mannen van d'ieteren wilden het NIET doen.
Een dealer ( schiettekatte in vichte ) vertelde me hetzelfde als hij van engeland komt zal het niet lukken.
Dus heb ik de koop niet laten doorgaan en daarmee wist ik onmiddelijk waarom die zo goedkoop was !
En een quad zonder papieren is ALTIJD gevaarlijk je weet nooit of die gestolen is.
Of je moet hem kopen van de overheid dan heb je een geldig factuur.Maar nog geen papieren om hem in te schrijven.
Hopende je een beetje te kunnen helpen.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Plaats reactie