~ BootyLiciouS ~
Re: ~ BootyLiciouS ~
idd thierry we zijn benieuwd!
Ja ik ook!
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
wel thierry das ne prachtige R6!
nu kan ik wel begrijpen waarom je geruild hebt
nu kan ik wel begrijpen waarom je geruild hebt
hmm zonde...
Je had opzich een vette quad
Maar motor ziet er ook super uit Dikke R6
Veel suc6 ermee
Je had opzich een vette quad
Maar motor ziet er ook super uit Dikke R6
Veel suc6 ermee
-
- Pro Quadrider
ziet er idd zeer vet uit !!
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- VooDoodoll
- Easy Quadrider
Kvind het ook zonde , quad was veel mooier
Mja wat verwacht je dan ook op een quad forum
Maar wel een mooie r6
Veel plezier ermee
Mja wat verwacht je dan ook op een quad forum
Maar wel een mooie r6
Veel plezier ermee
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.
(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan )
Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.
(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan )
wel is inderdaad geen quad maar habba habba geeft je wel serieuze adrenaline rushhhhh
hier kanten mechelen ben je eigenlijk niets met de quad , weinig mensen kopen dat hier + offroad heb je hier nada/niks
ga je op de baan word je om de 5 voeten tegengehouden voor papierencontrole
reed graag met de quad en doe dat nog steeds graag maar niet in deze omgeving , om dan elke week naar verdere oorden te trekken zie ik niet meer zitten .
was toffe tijd , zeker de QFB ritjes gaan me nog lang bijblijven . Veel fun gehad met gasten van dit forum : sprot , delriva , dirk , patrick , kevin , enzzzzzz...
ivm de verkoop zit iemand hier op forum welke van plan was eind deze maand men quad over te nemen daar hij nog niet het nodige budget had momenteel . heb die man moeten teleurstellen maar heb een mooie deal kunnen afsluiten waar ik geen nee kon tegen zeggen .
ben zeker als je nog wat afwacht er wel weer een mooie machine zal te koop komen
Grtzzz
hier kanten mechelen ben je eigenlijk niets met de quad , weinig mensen kopen dat hier + offroad heb je hier nada/niks
reed graag met de quad en doe dat nog steeds graag maar niet in deze omgeving , om dan elke week naar verdere oorden te trekken zie ik niet meer zitten .
was toffe tijd , zeker de QFB ritjes gaan me nog lang bijblijven . Veel fun gehad met gasten van dit forum : sprot , delriva , dirk , patrick , kevin , enzzzzzz...
ivm de verkoop zit iemand hier op forum welke van plan was eind deze maand men quad over te nemen daar hij nog niet het nodige budget had momenteel . heb die man moeten teleurstellen maar heb een mooie deal kunnen afsluiten waar ik geen nee kon tegen zeggen .
ben zeker als je nog wat afwacht er wel weer een mooie machine zal te koop komen
Grtzzz
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
mooien R6DaZoe schreef:wel is inderdaad geen quad maar habba habba geeft je wel serieuze adrenaline rushhhhh
Grtzzz
maar je kunt nogaltijd mee doen met de ritten van het forum , aleen rij je dan met ene motor mee , dat zal het probleem toch niet zijn , hoop ik dan
trouwens je moet nog wat veranderen
voor ~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~ mag ook een RIP en dan mag er yamaha R6 er komen te staan
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadverslaafde
Ja Thierry spijtig van de quad. Maar die R6 mag zeker en vast ook gezien worden , prachtig machien ! kwens u er veel rijplezier mee
super dikke moto kerel koop ik my ook ng ooit maar nu zeker nog niet veel te gevaarlyk voor iemand vn myne leeftyd
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
hehe wa wilt ge daar met zeggen dat ik al nen oude zak ben lols
Als ik in motowinkel vraag (aan zoon welke moto GP rijd) wat hij van een R6 als eerste moto vind zegt hij : "Hangt allemaal af van het manneke dat erop zit , dat is wat het gevaarlijk maakt . Als ge van u eigen weet dat ge er altijd over gaat blijf er dan af "
Ben ik volledig akkoord mee met zen uitspraak , natuurlijk kan je ook per ongeluk omvergereden worden maar dat is idem voor quad , fiets of eenderd welk "zwakker" voertuig .
Maw als het U droom is niet laten schieten en ervoor gaan
Heb er nu al tamelijk met gereden en totaal niet vergelijkbaar met quadrijden , kick er elke sec op
ps: thx vo de complimenten dudes
Als ik in motowinkel vraag (aan zoon welke moto GP rijd) wat hij van een R6 als eerste moto vind zegt hij : "Hangt allemaal af van het manneke dat erop zit , dat is wat het gevaarlijk maakt . Als ge van u eigen weet dat ge er altijd over gaat blijf er dan af "
Ben ik volledig akkoord mee met zen uitspraak , natuurlijk kan je ook per ongeluk omvergereden worden maar dat is idem voor quad , fiets of eenderd welk "zwakker" voertuig .
Maw als het U droom is niet laten schieten en ervoor gaan
Heb er nu al tamelijk met gereden en totaal niet vergelijkbaar met quadrijden , kick er elke sec op
ps: thx vo de complimenten dudes