zo kan je een Adly RS50 maken , ps: hij wordt nog gespooten

Max snelheid 83km

Zo iets heet optisch Tuning?AdlyRS schreef:je hebt wel erg kleine bandjes ik had veel grotere
Ik ga alleen zeggen wat ik heb verandert niet de merk etc anders zit ik hier tot morgen,leodude schreef:aan Zakie:
wat heb je er allemaal aan veranderd?
trouwens hij is wel lauw
zo, dat is niet niksZakie schreef:Ik ga alleen zeggen wat ik heb verandert niet de merk etc anders zit ik hier tot morgen,leodude schreef:aan Zakie:
wat heb je er allemaal aan veranderd?
trouwens hij is wel lauw
Nieuwe uitlaat,
andere banden set
stuur
andere kleur airscoop
Malossi cillinder
nervbar allumium geverft
andere knipperlichten
2 extra koplampen
Raptor Bumper
andere handvaate
handkappen
verchromde spiegels![]()
draaigas
A-armen rood gespoten
rem blocken rood gespoten
Maat 36 tandwiel
verchromde stuur verhogers
soort bescherm kussentje op stuur
Verbreeders aan elke kant , ook mooi rood gespoten
goude kleur ventiel dopjes
goude soort kleur wiel moeren
en hij wordt nog gespoten en dan is tie 100% zoon beetje klaar
ik zall well nog een keertje een tunning project topic openen, tis maar een 50cctje maar ja
Als je hard wilt rijden moet je ook geen adly pakken. Die zijn standaard sowieso sloom.AdlyRS schreef:hey,
als ik eerlijk moet zijn zou ik geen brommerquad kopen
heb eht zelf ook gedaan zo'n half jaar geleden maar na 1 maand was ik hem al zat
omdat hij gewoon sloom was (en er zat zelfs een nieuwe 70cc en alles op)
als ik jou was zou ik fietse of een goedkoop brommertje kopen en sparen om een te kopen als je een autorijbewijs hebt
of als je persee quad wil rijden (net zoals ik)
koop je een zwaardere quad en verzeker je hem landbouw je mag er dan wel niet meer naar school enzo
maar je kan er wel kleine stukken meerijden
en natuurlijk is een brommerquad ook leuk maar ik denk dat je hem snel beu bent
maarja ieder zijn eigen keus
gr Roy
(ik had zelf ook een adly als je brommerquad gaat rijden is dat wel een aanrader door de tune mogelijkheden en de groot een acces sp 50 is ook een optie)
wat is sloom?quad-racerrr schreef:Als je hard wilt rijden moet je ook geen adly pakken. Die zijn standaard sowieso sloom.AdlyRS schreef:
(ik had zelf ook een adly als je brommerquad gaat rijden is dat wel een aanrader door de tune mogelijkheden en de groot een acces sp 50 is ook een optie)
Dus dat wordt eerst goed tunen ( met verstand! ) anders heb je 70cc en rij je nog 60![]()
en anders ga dan voor een access streak xxl.
Met een andere uitlaat en 70cc loopt hij al met gemak 80.
leodude schreef:wat is sloom?quad-racerrr schreef:Als je hard wilt rijden moet je ook geen adly pakken. Die zijn standaard sowieso sloom.AdlyRS schreef:
Dus dat wordt eerst goed tunen ( met verstand! ) anders heb je 70cc en rij je nog 60![]()
en anders ga dan voor een access streak xxl.
Met een andere uitlaat en 70cc loopt hij al met gemak 80.
is dat het optrekken of ook echt de snelheid waarmee je blijft doorrijden?
maaar de adly rs50 is wel mooier en groter
klopt, maar hij heeft er ook kleine wielen onder zitten he , dat scheeld ook heel wa,quad-racerrr schreef:
Die van zackie haalde dat ook niet standaard. met een 70cc en andere uitlaat was het nog geen 80 dacht ik?
( en daarna heeft hij wel nog zijn tandwiel verhouding aangepast. )