Niet normaal. Ik heb als protest 360euro geboden! Als we nou met z'n alle 5 euro storten en dan gezaamlijk z'n rot ding in de fik steken puur uit protest. Misschien goed idee??
looks zijn altijd goed bij die chineesjes maar de kwaliteit is super slecht.
De enigste goede prijs/kwaliteits/prestatie verhouding vind ik de shineray stixe.
Tuurlijk het is chinees en tuurlijk je hebt er werk mee maar het blijven leuke quads die er ook gewoon sportief goed uitzien.
hehe, hoe meer mensen de chinese rommel gaan verdedigen en kopen zoals zovelen hier op het forum, hoe meer die chinezen gaan na maken. Eigen schuld dikke bult. meer kun je hier niet over zeggen.
KrisZ400 schreef:hehe, hoe meer mensen de chinese rommel gaan verdedigen en kopen zoals zovelen hier op het forum, hoe meer die chinezen gaan na maken. Eigen schuld dikke bult. meer kun je hier niet over zeggen.
maar aan de anderre kant waarom zouden er zoveel 2e hands chineesjes op marktplaats staan?
mensen gaan inzien dat (vooral) de oudere modellen rommel zijn en die proberen te verkopen om een A-merk te kopen. Hierdoor zullen er zeker meer quad-rijders ontstaan.
zie ik dat goed heeft die 2 dempers hebben ze van mijne afgezien
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
tegnwoordig komt z'n beetje alles uit china.
van quads,tv's, radio's tot auto's allemaal chinees.
Maar dit wil zeker niet zeggen dat het (allemaal) slecht is.
Er zijn genoeg dingen uit china die onder de A-merken vallen maar eenmaal deze quads niet.
Wacht nog maar is 2 a 3 jaar en ik denk dat ze zich wel kunnen meten met de A-merken.