



maar ik hoef m ook geen 70 te laten lopen.Zakie schreef:Quadraccer heeft 110% gelijk , heb te veel moeten spanderen om hem zo snel te krijgen , heb nu rond 4duizend euro aan gespandeert zonder de kosten van de geheele quad , die koste maar 1000 euro maar te veel shit mee gebeurt, als ik jouw was en je wilt voor snelheid ga voor een access, ik ging alleen voor de show maar tja , me cillinder had een vastloper en heb gelijk alles verandert (motoris). ben all half jaartje verder en ga voor me auto rijbewijs volgende maand en dan voor een banshee, warrior, raptor of blaster, maar aan het einde is me Adly toch een mooi beestje geworden
![]()
, een hint van mij , doe niet dom met je geldt en ga gelijk voor wat je wil.
haha XDZakie schreef:Ik zou zeggen kijk uit wat je uitgeef , ik heb er groot spijt van , had liever een blaster of een warrior gaan zitte tunne , tja tis jouw keus, s6zouw ik zeggen
De Adly is een schakel, dus komt toch makkelijker weg en is dus toch sneller met optrekken??quad-racerrr schreef:Zack heeft ook van alles eraan gedaan.
Maar de meeste adly's rijden maar standaard niet al te hard.
Access daar tegen over hoef je maar even andere uitlaat te zetten en die gaat wel vooruit.
( is ook een volledige automaat Adly niet )
Ik zeg niet dat de adly niet snel te krijgen is. Maar daar zul je wat meer geld in moeten stoppen.
Die van zackie haalde dat ook niet standaard. met een 70cc en andere uitlaat was het nog geen 80 dacht ik?
( en daarna heeft hij wel nog zijn tandwiel verhouding aangepast. )
Bij een access haal je dat al met een 50cc snel.
Dus ik wil maar zeggen...
Maar er is dan natuurlijk wel weer verschil in looks enz.
Alles is snel te maken. Kost alleen wat.
Boncari schreef:De Adly is een schakel, dus komt toch makkelijker weg en is dus toch sneller met optrekken??quad-racerrr schreef:Zack heeft ook van alles eraan gedaan.
Maar de meeste adly's rijden maar standaard niet al te hard.
Access daar tegen over hoef je maar even andere uitlaat te zetten en die gaat wel vooruit.
( is ook een volledige automaat Adly niet )
Ik zeg niet dat de adly niet snel te krijgen is. Maar daar zul je wat meer geld in moeten stoppen.
Die van zackie haalde dat ook niet standaard. met een 70cc en andere uitlaat was het nog geen 80 dacht ik?
( en daarna heeft hij wel nog zijn tandwiel verhouding aangepast. )
Bij een access haal je dat al met een 50cc snel.
Dus ik wil maar zeggen...
Maar er is dan natuurlijk wel weer verschil in looks enz.
Alles is snel te maken. Kost alleen wat.
En de top kan door het schakelen toch ook hoger liggen??
Hoe komt het dan dat de Adly slomer is
heb je geen 70cc kit erop gezet?Zakie schreef:Snelheid ? nee , gewoon andere cillinder, en andere tandwiel en techni gas uitlaat (geen K** APEX uitlaat)
wat bedoel je met kit? , heb gewoon 70cc Malossi cillinder, 6 gram rolletjes, sproeier maat 98 , tandwiel maat 36 en technigas 70cc uitlaat.leodude schreef:heb je geen 70cc kit erop gezet?Zakie schreef:Snelheid ? nee , gewoon andere cillinder, en andere tandwiel en techni gas uitlaat (geen K** APEX uitlaat)
`Zakie schreef:wat bedoel je met kit? , heb gewoon 70cc Malossi cillinder, 6 gram rolletjes, sproeier maat 98 , tandwiel maat 36 en technigas 70cc uitlaat.leodude schreef:heb je geen 70cc kit erop gezet?Zakie schreef:Snelheid ? nee , gewoon andere cillinder, en andere tandwiel en techni gas uitlaat (geen K** APEX uitlaat)
Cilinder + zuiger + pakkingen + kop = kitZakie schreef:`leodude schreef:heb je geen 70cc kit erop gezet?Zakie schreef:Snelheid ? nee , gewoon andere cillinder, en andere tandwiel en techni gas uitlaat (geen K** APEX uitlaat)
bij racing-bikes, heb je voor de adly een 70cc kit,
zou niet weten wat daar allemaal bij zit