Yannick's new Mean Green Machine...
- VooDoodoll
- Easy Quadrider
Re: Yannick's Blue Rappy 700
Ik ben benieuwd naar het resultaat
Mooi zal het zeker en vast zijn
vond je dat die te laag lag bij de veren dat je nu hebt?
Mooi zal het zeker en vast zijn
vond je dat die te laag lag bij de veren dat je nu hebt?
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.
(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan )
Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.
Héla zoe een vette quad man , goeit diene velow toch weg man en red be de quad
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
-
- Quadrider
Ja, het was wat te laag, ik had nog +-3 cm bodemspeling, als ik er niet op zat
Ik kreeg het spoor nie tegoei geregeld en ik kon niemand mee achterop nemen hè.
Ik ben nu aan het uit kijken voor een nieuw veersysteem waarmee de armen mooi horizontaal staan, denk aan nieuwe KW's, alleen de prijs is ook nie min ik viel bijna achterover...
Foto's zullen wel volgen als de nieuwe nerfs erop staan.
Grtzzz
Ik kreeg het spoor nie tegoei geregeld en ik kon niemand mee achterop nemen hè.
Ik ben nu aan het uit kijken voor een nieuw veersysteem waarmee de armen mooi horizontaal staan, denk aan nieuwe KW's, alleen de prijs is ook nie min ik viel bijna achterover...
Foto's zullen wel volgen als de nieuwe nerfs erop staan.
Grtzzz
Met de fiets rijden heeft ook zijn charmes, ge word er alleen wat feller moe van en wil men conditie toch iets of wa op peil proberen te houden.nijsluc schreef:Héla zoe een vette quad man , goeit diene velow toch weg man en red be de quad
YannickSantermans schreef:
Hier nog een klein fotoke van mijne nieuwe vélo, het is wel niet de vektor geworden, heb er iets meer aan gespendeerd en ineens een heel deftig fietske gekocht en dit weekend gedoopt in LaRoche, alleen da mijn heel gat blauw is, heb wel 1 zaak bijgeleerd, pak geen rem op een ijsplek op een downhill, da doet serieus pijn
hé
kheb net dezelfde mtb rijd die goe offroad?? (heb al meer dan 1000 km met de mijne waarvan geneen offroad )
mja back on topic
die stickerset staat wl mooi ma kvind het nie zo passend bij da blauw
mesch dat als je kappen een ander kleur zouden hebben het dan beter uit zou komen
mja das mijn mening hé
-
- Quadrider
rumsje schreef:YannickSantermans schreef:
Hier nog een klein fotoke van mijne nieuwe vélo, het is wel niet de vektor geworden, heb er iets meer aan gespendeerd en ineens een heel deftig fietske gekocht en dit weekend gedoopt in LaRoche, alleen da mijn heel gat blauw is, heb wel 1 zaak bijgeleerd, pak geen rem op een ijsplek op een downhill, da doet serieus pijn
hé
kheb net dezelfde mtb rijd die goe offroad?? (heb al meer dan 1000 km met de mijne waarvan geneen offroad )
mja back on topic
die stickerset staat wl mooi ma kvind het nie zo passend bij da blauw
mesch dat als je kappen een ander kleur zouden hebben het dan beter uit zou komen
Tot nu toe ben ik er wel tevreden van, (en ik rij enkel offroad) maar heb me onlangs wel klikpedalen en schoenen gekocht omdat mijn voeten constant weggleden. Dit kan wel zorgen voor gevaarlijke taferelen. En het fietst nu ook een stuk makkelijker.
I.v.m. de stickerset, die is al weg, dus komt er niet op, was een kleine miskoop. Het stak me echt tegen.
Maar ondertussen zijn er toch weer wat aanpassingen geweest. Zal in de week wat foto's posten.
Grtzzzz
mja das mijn mening hé
als g toch aan ht denken zijt voor ander veren te steken ik ben zeer content vn de mijne . zijn geloof ik technoflex of rpm . g kunt bound en rebound regelen en zyn volledig verstelbaar . is vn waar in limburg zijt g juist anders kom ik wel eens langs .
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
-
- Quadrider
Ik ben van Sint-Truiden. Ge moogt van mij gerust eens langskomenraptorboy schreef:als g toch aan ht denken zijt voor ander veren te steken ik ben zeer content vn de mijne . zijn geloof ik technoflex of rpm . g kunt bound en rebound regelen en zyn volledig verstelbaar . is vn waar in limburg zijt g juist anders kom ik wel eens langs .
Of ik kom tot in Hasselt, want die veertjes wil ik echt wel es zien. Wat heb je die betaald als ik vragen mag? Kan je via pm doen.
Ik heb juist uw topic ff bekeken, echt super mooie quad! Maar zet er eens wat foto's bij van uw veertjes hè die mogen zeker ook gezien worden denk ik!
Grtzzzz
Yannick
-
- Quadrider
Voila, nieuwe remschijven + nieuwe remblokjes gezet, achteraan is al gemonteerd (Geventileerde schijf van MotoWorks)
De stukken voor vooraan heb ik pas dinsdag, dus dit weekend zal het niks rijden worden. Ga het nie riskeren, want ik zit vanvoor echt al ijzer op ijzer.
Grtzzz
De stukken voor vooraan heb ik pas dinsdag, dus dit weekend zal het niks rijden worden. Ga het nie riskeren, want ik zit vanvoor echt al ijzer op ijzer.
Grtzzz
heb je morgen iets te doen yannick ? anders spreken we eens af . greetz
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
-
- Quadrider
Zou wel willen, maar moet namiddag gaan leveren en plaatsen voor de zaak. Gaat de hele namiddag in beslag nemen.raptorboy schreef:heb je morgen iets te doen yannick ? anders spreken we eens af . greetz
En ik kan trouwens toch nog niet rijden, volledige remmen vooraan zijn gedemonteerd, en heb pas dinsdag nieuw schijven en remblokken. Zal voor volgende week ofzo zijn.
Grtzzz
-
- Quadrider
Eindelijk heb ik wat tijd gevonden voor wat nieuwe foto's
Dit is hoe hij er nu terug bij staat...
Snuitje grijs gespoten... (en spoorverbreders vooraan terug geplaatst)
Nieuwe schijf en remblokken vooraan en achteraan...
De Silver-Tec nerfs...
En een fotoke van het geheel
Laat maar weten wat jullie ervan vinden,
Grtzzzzz
Yannick
Dit is hoe hij er nu terug bij staat...
Snuitje grijs gespoten... (en spoorverbreders vooraan terug geplaatst)
Nieuwe schijf en remblokken vooraan en achteraan...
De Silver-Tec nerfs...
En een fotoke van het geheel
Laat maar weten wat jullie ervan vinden,
Grtzzzzz
Yannick
gewoon super,,,
ik zen jaloez
ik zen jaloez
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
heel schoon yannick!
die grijze snuit geeft echt een heel ander uitzicht!
die grijze snuit geeft echt een heel ander uitzicht!
- VooDoodoll
- Easy Quadrider
Jaja heel knap , int echt ziet em der nog beter uit .
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
Heel knap yannick !