Kingquad 750 ombouwen voor de weg

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner

Re: Kingquad 750 ombouwen voor de weg

Bericht door AdlyRS »

waarom vraag je het dan in iemand anders zijn topic met al die klets van je
Mijn extra grote KittyCat
Arctic cat
Quadrider
Quadrider

Bericht door Arctic cat »

Goed, ik zal het je vertellen.

Je begrijpt blijkbaar niet dat dat schroefje ook je toeren begrenst. Draai je dat er uit, gaat je quad idd harder. Door de hogere (te hoge) toeren zal er extra slijtage ontstaan. En het zal niet de eerste quad zijn die daar aan overlijd.

Ik weet zeker dat je het niet met me eens zult zijn maar ik vertrouw dan toch maar op mijn ervaring. Ik zit nu zo'n 15 jaar in de terrein sport, auto's, rally auto's, motoren en quads.

Maar draai jij je schroefje er maar fijn uit, verdient je hersteller ook nog wat.

Wel erg zonde van je mooie AC trouwens
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AdlyRS »

tuurlijk hogere toeren slijt het wat meer maar ik ken weinig mensen die dat niet doen na de inrij periode
Mijn extra grote KittyCat
kingquadman
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door kingquadman »

Arctic cat schreef:Goed, ik zal het je vertellen.

Je begrijpt blijkbaar niet dat dat schroefje ook je toeren begrenst. Draai je dat er uit, gaat je quad idd harder. Door de hogere (te hoge) toeren zal er extra slijtage ontstaan. En het zal niet de eerste quad zijn die daar aan overlijd.

Ik weet zeker dat je het niet met me eens zult zijn maar ik vertrouw dan toch maar op mijn ervaring. Ik zit nu zo'n 15 jaar in de terrein sport, auto's, rally auto's, motoren en quads.

Maar draai jij je schroefje er maar fijn uit, verdient je hersteller ook nog wat.

Wel erg zonde van je mooie AC trouwens
Hallo

Ik heb zelf dat schroefje niet verwijdert dat heeft de dealer gedaan na het inrijden ik had eerst de orginele wielen er onder
en toen liep hij bij volgas rijden in de toerenbegrenzer heb nu een set grotere wielen met banden gemonteerd en nu is dat
over alleen hij trekt wat minder snel op.
Bedankt voor de tips.

Grt
kingquadman
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door kingquadman »

Hallo

Allemaal bedankt voor de tips maar ik denk dat ik hem niet naar mijn zin kan ombouwen :( en heb besloten om
hem te verkopen en een ander leuk voertuig terug te kopen die wel geschikt is voor de weg en lange afstanden
een piagio mp3 lt 400cc een scooter geschikt voor iemand met autorijbewijs. :applaus:

Grt,

Dinand
Plaats reactie