Dat ligt niet aan je banden maar aan je rij gevoel. Als je de quad kent weet je hoe hard je door de bocht kan en dan zal je ook voelen dat je bijna omgaat zodat je gas terug kan nemen.
Het is gewoon de grenzen van je quad kennen.
maxxis streetdevil
Yep, dat is waar.
Maar ik wil zsm door de bocht kunnen komen, ik wil me erin kunnen gooien als het ware!
Vandaag ook weer, wil je een bocht nemen, moet je terug naar eerste omdat je anders omvalt. Voel me echt afgaan op zo'n moment. Je gewoon in allerlei bochten moeten wringen om met 20km/h bocht te maken.
Als ik geld heb komt er meteen ander set achterbanden.
Maar ik wil zsm door de bocht kunnen komen, ik wil me erin kunnen gooien als het ware!
Vandaag ook weer, wil je een bocht nemen, moet je terug naar eerste omdat je anders omvalt. Voel me echt afgaan op zo'n moment. Je gewoon in allerlei bochten moeten wringen om met 20km/h bocht te maken.
Als ik geld heb komt er meteen ander set achterbanden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ik denk dat dat vooral goed is op te lossen door je quad wat te verbreden (en/of te verlagen). Veel dingen vallen aan banden te wijten, maar niet alles natuurlijk.Teunie schreef:moet je terug naar eerste omdat je anders omvalt
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
ik lig breder (allee, m'n blaster dan ) en de shredders dan, en ik ga toch vrij vlot de bocht in, maar je moet kijken: wat je wil, de hele tijd blijven spinne, geen grip hebben, of toch wat grip hebben, en iets moelijker door de bocht gaan...
in bocholt-centrum hadde we toch niet veel problemen teun
in bocholt-centrum hadde we toch niet veel problemen teun
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us