De keuze van een 50 cc brommerquad is niet de makkelijkste
Bij voorbaat bedankt!

Lijkt me een prima keus! Wel effe foto's posten heb je er al een besteld? Of 2e hands?Vrooooom schreef:Bedankt voor de reacties, ik tot de conclusie dat ik voor een Access sp 50 opteer.![]()
![]()
Hmmm, Zo'n Eton Viper leek me toch best groot opzich. Maarja. Een Access SP50 is zeker geen verkeerde keuze.Vrooooom schreef:Omdat ik, a) met mijn benen bij het indraaien van het stuur er tegen aan zit, en b) omdat ik er niet uitzie op zijn ''klein'' quadje tegenover mijn formaat, en c) ik zit er gewoon niet comfortabel op, en dat vind ik strals wel belangrijk als ik een stuk moet rijden. Heb je interesse in de quad, en/of velgen? Stuur dan een PB.
1. Doet hij van mij ookVrooooom schreef:De Access sp 50 is wel een stuk zwaarder. De Technigas Quadder uitlaat past er niet meteen onder. Hij moet namelijk helemaal verbouwd worden, omdat je toch met een voorbocht zit. Standaard loopt de uitlaat onder het blok, maar volgens de dealer moet hij de uitlaat dan verbouwen, zodat hij boven het blok loopt. En uilaten die meteen passen zijn er 'nog' niet. Maar mijn E-ton is ook niet snel, het lijkt wel een stoomtrein. Tot 10 km/h trek hij langzaam op, dan trekt hij redelijk hard tot +- 25 km/h, en dan versnelt hij weer langzaam. Met mij erop bereikt hij met moeite 43 km/h. Onze eerste quad was de Draco 50, die veel feller was. Het antwoord van de importeur hierop was: vanwege emissieeisen is de motor geknepen, en hoort de uitlaat een soort van katalysator, of dergelijke te hebben wat hem afremd. Hij is in ieder geval op zijn toeren begrensd, en bij achteruit rijden is hij begrensd op stapvoets. De prestaties zijn gewoon met wat aanpassingen op te drijven. Ken je, of ben je misschien iemand die interesse heeft in mijn E-ton? Dat zou ik erg fijn vinden, want dan kan ik tenminste comfortabel rijden, want voor mij is hij gewoon te klein.