Welke qaud zal ik kopen *graag advies*

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
tjeuten_dude
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Welke qaud zal ik kopen *graag advies*

Bericht door tjeuten_dude »

dieseltank schreef:
tjeuten_dude schreef:
Aan hoeveel km's is een gemiddelde quad versleten?

en al bedankt voor te antwoorden op me andere vragen :buig:
een chinees gaat ong 2 a 3 uur mee dan is hij officieel GAAR, VERROT EN OUD IJZER PRIJS ROMMEL verklaard :afgestudeerd:

een yamaha, suzuki etc gaan heeeeel wat langer mee :)
En wat versta jij onder heeeel wat langer ? als we kijken naar aantal km's.
Denus
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Denus »

Lol: je hebt ook verschillen in de chinese quads hoor.
De Hisun 450 cm³ Sportquad met Subaru motor bijvoorbeeld schijnt zo slecht nog niet te zijn voor het bedrag van 5000 euro.
Alles zit erop en eraan, en is best te pruimen ook qua look.

Daarbij zijn niet alle A merk quads zo perfekt: je hebt er ook best wat mindere modellen tussen (met gebreken, recalls enz).

Mee eens dat je In het algemeen wel op je hoede zijn wanneer je een chinese quad koopt, alleen schijnt men zo onderhand wel te leren van de voorgaande fouten: sommige fabrikanten doen nu beter hun best om ons alsnog te overtuigen.

Japanners maakten toch ook zogenaamd rotzooi een paar decenias terug?
Moet je kijken waar ze nu staan....

T'is allemaal niet zo zwart/wit.

Maar ok: we hebben het hier over een budget van 1500 eur. , dan kan je inderdaad toch beter een "gerenommeerd" modelletje nemen.
MGX
Toeschouwer
Toeschouwer

welke quad is goed voor mij>??

Bericht door MGX »

halo ik ben marvin en heb altijd aerox gereden maar wil nu iets ruigs en zoek een goeie 50cc voor brom certi en liefst zo groot mogelijk ik ben zelf maar 1,68m lang dus maar wil iets groots wat kan ik het beste kopen
???? HELP MIJ HIER BIJ AUB :)

IK HEB ZELF NU EEN acces streak50 long body weten te regelen hier een foto is dit iets goeds??Afbeelding
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

MGX Als je 1,68m bent zul je zeker te weten goed op de Access zitten. Het is een gave quad, met een stoer uiterlijk. En heel erg duur zijn ze ook niet. Er is zat aan te passen aan de quad - als je dat wil natuurlijk - en hij is gewoon groot genoeg. Ik vind het een stoere quad. Ik zou hem nemen. Je kan ook een Adly RS 50 enz. nemen, maar die vallen duurder uit. Ik wens je succes!
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Hey MGX,

Dat is zeker een goede quad. Ben zelf ongeveer 1.90 en heb daar altijd met 2 personen opgereden. Ging nog goed, mits een beetje aanschuiven.

En met een andere uitlaat en 70cc is het een beest. :) ( Wel vaker je demper wol verwisselen en flink vullen. Dan valt het niet eens op bij de politie :D ) Dan spreek ik wel over een malossie sport dr 70cc. Niet de echte race monsters want die maken gewoon een flink geluid :mrgreen:
MGX
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door MGX »

quad-racerrr schreef:Hey MGX,

Dat is zeker een goede quad. Ben zelf ongeveer 1.90 en heb daar altijd met 2 personen opgereden. Ging nog goed, mits een beetje aanschuiven.

En met een andere uitlaat en 70cc is het een beest. :) ( Wel vaker je demper wol verwisselen en flink vullen. Dan valt het niet eens op bij de politie :D ) Dan spreek ik wel over een malossie sport dr 70cc. Niet de echte race monsters want die maken gewoon een flink geluid :mrgreen:
nou kijk ben tot een besluit gekomen om toch maar de access sp50 xxl ga halen is xxl trouwens een uitvoering en welke uitlaat kan ik het beste erbij pakken dat hij wel dat brommend quad geluid zal blijven maken want dat vindt ik gewoon de bom :quad:
maar is hij dan niet te groot voor mij??? :? help me aub
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Volgens mij is er maar een access SP 50. ( niet meer in verdiept. )

Weet dat er een access streak 50 short en longbody is. Vandaar de xxl ( lange versie )
Zou dan zeker ook voor de lange gaan want dan heb je wat meer ruimte.
En hij zal je zeker ook niet te groot zijn ;)

En anders ff naar een quadshop en testen maar :)
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Van de Access sp 50 is er maar een uitvoering. De andere Access heet namelijk xxl. Ik zou bij dealer gaan kijken, en erop gaan zitten. Misschien is hij te groot. Dan kan hij wel heel groot wezen, maar als je er niet lekker op zit kun je beter de Access Streak Longbody nemen.
MGX
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door MGX »

Vrooooom schreef:Van de Access sp 50 is er maar een uitvoering. De andere Access heet namelijk xxl. Ik zou bij dealer gaan kijken, en erop gaan zitten. Misschien is hij te groot. Dan kan hij wel heel groot wezen, maar als je er niet lekker op zit kun je beter de Access Streak Longbody nemen.
dus als ik goed begrijpmoet ik gewoon even langs quad paradijs gaan maar ng een vraag weet je meshien welke access sp50 het goedkoopst is en waar ik die kan krijgen want het is me namelijk niet duidelijk of kenteken schrijving en rijklaar maak kosten in de prijs zitte bij quad shop help me aub :quad:
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Er is een soort Access sp 50. De Access sp 50 kost exclusief kenteken en afleveringskosten €2.499,-. Bij Quadparadijs. Als je het kenteken en de afleveringskosten erbij neemt, kost dat zo'n €75,- tot €100,-. De Access streak is goekoper. Ongeveer €400,- om precies te zijn. Dus als je de ruimte niet nodig hebt kun je misschien beter voor de Streak gaan.
Plaats reactie