adly rs 50 info????

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
leodude
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: adly rs 50 info????

Bericht door leodude »

ja, maar niet altijd helpt evenveel
Audi
Bartr
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Bartr »

leodude schreef:ja, maar niet altijd helpt evenveel
Ja, het gaat wel even harder. Gok maar op ongeveer +10, misschien 15 Kmh.
Als dat niet is, dan is hij niet goed afgesteld :p
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Met een 70cc cilinder moet toch zeker 10 tot 15 km/h winst behaald kunnen worden. Mits hij goed afgesteld is natuurlijk. Andere uilaat is ook van belang. Daar valt ook nog wel 10 km/h mee te behalen. Andere trekveertjes, drukveer, en dat soort spul zorgt niet voor een grote snelheids opdrijving, maar wel voor het goede afstellen, en het soepele optrekken.
leodude
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door leodude »

Vrooooom schreef:Met een 70cc cilinder moet toch zeker 10 tot 15 km/h winst behaald kunnen worden. Mits hij goed afgesteld is natuurlijk. Andere uilaat is ook van belang. Daar valt ook nog wel 10 km/h mee te behalen. Andere trekveertjes, drukveer, en dat soort spul zorgt niet voor een grote snelheids opdrijving, maar wel voor het goede afstellen, en het soepele optrekken.
dus als je uitlaat en cilinder erop zet gaat ie minimaal 20 km/h harder?
Audi
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door dieseltank »

MINIMAAL! pff, anders is het zeker mis... :wink:
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Vrooooom »

Ja hoor, stel dat je quad gewoon 45 km/h rijdt. Je zet er een 70 cc op, dan rijdt hij zeker 60 km/h, en dan met een uitlaat 70 tot 75 km/h. Dat moet gewoon te halen zijn! Maar even ter zijde, mijn dealer zegt dat hij met een andere uitlaat, 70 cc, en van alles en nog wat met moeite 60 km/h haalt. Aan de ene kant snap ik dat niet, maar aan de andere kant, een quad is toch een stuk zwaarder dan een scooter, en als je een achteruit hebt op de CVT, moet toch elk tandwieltje kravht hebben om te bewegen. Dat is wat mijn dealer zegt. Maar over het algemeen, kan dat gewoon niet. :muur: Als ik zie wie hier allemaal op het forum een 50/70 cc quad heeft die met een andere uitlaat enz. al 70 tot 80 km/haalt, dan kan het toch niet wat mijn dealer zegt. Ik geloof niet dat ze hier lopen te liegen. :evil: Ajuus. :crossercool:
Plaats reactie