Ik had graag jullie mening gehad over volgende quads, GOES en KYMCO.
zijn deze degelijk voor een beginnend quadrijder of welke raden jullie aan , de persoon in kwestie wil hem gebruiken om naar zijn werk te rijden, zeker niet voor sportief gebruik.
graag jullie mening gevraagd
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: graag jullie mening gevraagd
cyclonedriver zal wel wat over kymco te vertellen hebben
Mijn extra grote KittyCat
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
dan ma hopen dat hij dit leest heAdlyRS schreef:cyclonedriver zal wel wat over kymco te vertellen hebben
kzou ff kymco in je toppic naam zetten;)
maar je hebt het over kymco en goes. Dit zijn dan wel quads maar het zijn puur de merken.
Noem ook even het type waar je aan denkt zoals bijvoorbeeld een kymco kxr250
greetz
maar je hebt het over kymco en goes. Dit zijn dan wel quads maar het zijn puur de merken.
Noem ook even het type waar je aan denkt zoals bijvoorbeeld een kymco kxr250
greetz
ik heb even een maxxer 300 gehad...maar vond die echt wel te tam
- cyberdrone
- Quadracer
Ik heb 1 jaar een Kymco MXU 250 gehad en 5000km mee gedaan, was er heel tevreden van, laag verbruik, heeft me nooit in de steek gelaten, maar heeft niet veel power en lage topsnelheid. Een goede beginners quad, maar ik denk dat je hem snel moe gaat zijn. En het probleem is dat je er bijna niets meer van gaat krijgen bij een overname
Het valt allemaal te zien wat je ermee van plant bent. Maar over het algemeen zijn het kwalitatief geen slecht quads volgens mijn ervaring. Met GOES heb ik geen ervaring.
Het valt allemaal te zien wat je ermee van plant bent. Maar over het algemeen zijn het kwalitatief geen slecht quads volgens mijn ervaring. Met GOES heb ik geen ervaring.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates