Zal maar eens vertellen hoe et bij mij ging
Ik mocht sowieso niet van men ouders op men 16de een scooter.
Dus ja wat wordt het dan??? Vindt motoren sowieso vet dus.
Aangezien ik al een paar keer in noorwegen zweden enz op vakantie ben geweest, En het altijd vet vond wanneer er daar met quads rond reden. Ben ik eens gaan zoeken naar een brom quad ( en ja die had ik toen gevonden )
En dat moch toen dus wel
ze vonden dat ''veiliger'' ( naja men ma is was op de scooter tegen. Pa maakt het niet zoveel uit zolang ik maar niet als een zot rond rij )
En zo ben ik bij mijn warrior gekomen.
Ik wou nog een 2de quad kopen voor de cross. Ja je raadt het al, Pa vindt het niet zo erg, maar ma heeft liever niet dat ik ga crossen. ( gevaren enz blablabla zelfde als ik op de fiets stap en ga rond fietsen. Tegen woordig hoef je er ook al niet meer van op te kijken als een idioot hard langs je rijdt ''of tegen je'' )
Helaas ging dit niet door. Maargoed ik woon nog thuis dus ik ga hier geen herrie om maken.
1. Vrienden vinden et wel cool. Vriendin ook, maar ze vindt alleen de kappen niks
2. Ooit 1 keer klacht gehad van een fietser. ( wie legt zich dan ook op een lig fiets
![Chagarijnig :chagarijn:](./images/smilies/icon_chagarijn.gif)
)
Dit was nog met mijn bromquad. waar de uitlaat toevallig recht naast zijn oor uit kwam
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
.
Dit was op een rechte weg waar veel stoplichten stonden, Maar als meneer steeds naast me komt staan kan ik er niks aan doen he
![Coole Crosser :crossercool:](./images/smilies/icon_crosser_cool.gif)
Voor de rest die tijd alleen maar verraste/blije gezichten gezien van de mensen
3. 1 keer aangehouden met men brom quad. Meneer de motor muis vondt dat mijn kenteken te scheef stond en moest ik mee naar tankstation ( daar waren ze ''grote'' controle aan het doen ). Iedereen die daar stond van agenten stond om mijn bromquadje. Ik moest toen mijn plaat van motor muis rechtbuigen anders kreeg ik een ''boete'' KUCH KUCH
Beetje eraan liggen buigen maar ging niet bepaald. Toen de motor muis weg was ( fietsers pesten..... ) Zeide de andere dat ik mocht gaan. ( stond nog even scheef )
2de keer was ik aangehouden door weer een motor muis omdat net toevallig mijn achter licht kapot was.
Wel toppie was dat meneer agent achter mij aan is gereden naar huis
En mij toen dik gematst heeft omdat ik mijn ID + verzekeringsbewijs + brom quad papieren niet bij me had....
Met de warrior nog nooit aangehouden
4. Alleen maar leuke reacties van fam en kennissen enz. ( en van mensen op straat en dan vooral ouders met kinderen )
5. Lang verhaal waar nu een eind aan komt!